9 תשובות
הם סתם מקנאים שאתם רק התחלתם את הכל והם בסבל של בגריות וצבא
ולצערי יש סתם את הקקות שנטפלים ליותר קטנים
והאמת שלפעמים יש שישיסטים שממש חיים בסרט שבגלל שהם כבר "גדולים" והם בחטיבה הם יכולים להתחיל להתנשא על השביעיסטים/שמינסטים
כי שישיסטים מתלוננים על זה שקשה להם בלימודים
מקנאים בכם
אין לי מושג איזה ילדים הזויים יש אצלכם אבל אצלנו זה ממש לא ככה...
יכול להיות שאצלכם שונאים שישיסטים כי הם כאילו לא באמת אמורים להיות שייכים לתיכון כי אין להם שום בגרויות... אבל זה לגמרי בולשיט לדעתי אני לא רואה סיבה לשנוא אותם בגלל זה
אני שמיניסית ואני ממש ממש לא שונאת שישיסטים
שונאים רק את הילדים זבל
שתהיי שביעיסטית תביני, גם אני לא הבנתי למה שונאים אותנו כשהייתי שישיסטית אבל שרואים את ההתנהגות מהצד זה באמת מעצבן
אנונימית