4 תשובות
לצערי כן...
יואוו איזה מעצבן זה, לא סוכרת שזה קרה לי אבל בכללי זה קורה לי המון
- -
לא, כי אני בישיבה מופרדת
לול
צרחות יותר מידי.
זוט עני רבה עפ הומופובים בכיתה: