9 תשובות
בית המקדש נבנה כדי לקדש את אלוהים והמצוות שלו, זה לאו דווקא הוכחה שהוא קיים. זה הוכחה שאנשים האמינו בו, לא כולם אותו הדבר ולא כולם מאמינים.
זה לא מוכיח שיש אלוהים:)
אנונימית
זה שהיו אנשים שהאמינו גם בעבר זאת לא הוכחה לשום קיום של כוח עליון.
אגב קיימות גם הוכחות שאנשים האמינו במיתולוגיה היוונית, פסלים..בתי מקדש.., זה אומר שאתה מאמין שיש אלים יווניים?
אנונימית
מי אמר שהקיר הזה היה של בית המקדש?
זה לא מוכיח שיש אלוהים ובקשר לזה כנסי לקישור:
יש כאלו שבוחרים לא להאמין לא משנה כמה "הוכחות" תתן להם וזה בסדר
^ זה ממש לא בסדר. זה להתכחש למי שברא אותך ולהיות כפוי טובה...
אנונימי
גם הוותיקן קיים, זה לא אומר בהכרח שיש אלוהים. אני כרגע עעוד לא הגדרתי את עצמי מבחינה דתית אבל אני לא חושבת שזה מוכיח בכל מקרה
הכותל הוא הוכחה שהיה קיר תמך חיצוני להר הבית בימי בית המקדש השני בתקופת הורדוס. לא תקופת התנ"ך. היית יכולה להביא כתובות אחרות שמתעדות אירועים שמוזכרים במקרא, או ממצאים ארכאולוגים שתואמים את הכתוב בו. בכל מקרה השגיאה שלך היא שאת חושבת שאם הייתה תקופת התנ"ך אז אלוהים קיים, וזה משפט שהוא פשוט לא נכון, כמו שנכונות התיאורים של הביוגרפים של ישוע לא מעידים על משיחיותו.
מי שרוצה להיות כופר -יכפור. אבל אני חייב לציין שבבית המקדש היו ניסים מעל הטבע.
אנונימי