3 תשובות
לא יעבוד.
אף אחד לא באמת שומר על ריחוק והילדים מהקבומה אחרת נפגשים אחרי בית ספר.
לא יעבוד. גם אני אומרת לך שבועיים שלוש אנחנו בסדר, וחוזרים ללמוד בזום.
עוד שבועיים אנחנו בסגר אני יכולה לחתום על זה