14 תשובות
תדווח על זה למנהלת שלך ולהורים שלך
תתקשר למספר 105
דבר ראשון תתלונן על הבית ספר
ודבר שני אם ההורים שלך קוראים לך נמושה תצעק עליהם שאתה סובל ושנמאס לך נראה אם אחרי זה הם יושבו שאתה נמושה

ואתה יכול לפנות עם זה למשטרה או ל 105 לעזרת הילד
אנונימי
אתה יכול לכתוב לי בפרטי!!!
דבר שני תגיד להורים שלך שידברו עם המנהל בדחיפות או שתבוא אל המנהל ותהיה קצת תוקפני ותגיד לו איזה מין בית ספר זה שמרביצים בו לתלמידים??
אל תעשה לעצמך כלום בבקשה
שואל השאלה:
דיווחתי להורים שלי והם קוראים לי נמושה ושאני אסתדר עם זה לבד
אנונימי
תתקשר ל105
תתקשר ל105 אל תעבור על זה בשתיקה
אוי קודם כל אני ממש מצטערת שאנשים כאלה קיימים!! תפנה למשטרה, להורים של התלמידים, ליועצת, לדודה שלך ולכל בן אדם שאכפת לו! אל תעבור על זה בשתיקה, ואל תיפגע בעצמך אתה מקסים ועוד כמה שנים אתה תהיה חזק יותר ומחושל יותר, שנה הבאה וזהו תהיה בתיכון בטח ותכיר חברים חדשים שיראו את הצדדים הטובים שבך, תדבר עם מישהו שאתה סומך עליו אפילו עם ההורים של חבר שלך, תתקשר 105 אבל אל תתייאש !!❤
למשטרה עכשיו או 105 לא אכפת לי מה ההורים שלך אמרו לך 105 ידעו לטפל בזה הרבה יותר טוב לאף אחד לא מגיע שיתייחסו עליו ככה
בן כמה אתה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בן 13
אנונימי
אני אישית קרה לי, השומר של הבית ספר שכנע אותי להחזיר, וככה יפסיקו (באמת החזרתי וכו ונהיה לילד הזה קרע בלסת והוא התלונן והמנהל לא עשה כלום כי הוא ידע שמגיע לו, אבל בגלל שגם ככה עברתי בית ספר אני לא יודע אם זה היה עוזר או לא) בכל אופן אם אין פיתרון יעיל תנסה להתאמן וכו ולהתאפק, ואז פעם אחת כשאתה מספיק חזק, תתפוס את ההכי גדול, ותשבור לו את האף, ככה אף אחד לא ירצה לגעת בך.
אבל קח את זה כאופציה אחרונה. א כי אתה צריך לחכות מלא. ב כי זה לא הפיתרון הכי טוב... עדיף לפתור בדרכים אחרות

אגב אם אתה כן מחליט להיתאמן קח בחשבון שילך לך ממש טוב כי יש לך טונה מוטיבציה
היי אנונימי,

אני שומעת את הכאב צועק מהפוסט שלך... זה בטח מאוד מתסכל להרגיש שכולם יודעים אבל לא עושים כלום... נדמה שאתה סובל וכנראה שגם מותש מהניסיונות להפסיק את הבריונות שנשמע שאתה חווה. נראה שאתה כועס על ההורים, על המורה ועל המנהל, אולי גם מרגיש נבגד על ידיהם. אתה בטח מרגיש חסר אונים ואבוד, נדמה שאתה מחפש את הדרך להימלט מהמבוך אליו נקלעת, ובינתיים הייאוש משתלט עליך.

נראה שאתה צמא לעזרה, לסביבה עוטפת ומחבקת, כזו שתושיט לך את היד ולא תדחוף אותך למטה. ייתכן ונושא המוות מעסיק ומעניין אותך, ואולי גם נתפס בעיניך כפתרון לאומללות שנדמה שאת חש. בחרת לשתף ולכתוב פה את שאתה מרגיש, מתארת לעצמי שזה הצריך הרבה כוחות.. ביטוי לקול של תקווה ורצון להישמע, להיעזר, להיתמך. אם תרצה בכך, מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט באופן אנונימי וללא שיפוטיות...

נקשיב לך.

שלך,

מתנדבת בסה"ר.
היי, נשמה טהורה שלי,
אני מבינה שאתה מתמודד עם סיטואציות לא נעימות,
מבינה את הסבל שלך והתסכול העצום שאתה מרגיש,

אני חושבת שכדאי באמת לחשוב ביחד איך לפתור את העניין :)