7 תשובות
אני גם מרגיש ככה כל הזמן כמעט אני פשוט כל היום רק מבלה ועושה דברים כיפים אבל לא משקיע בדרים חשובים לעתיד ולחיים בכללי
אני במדא, הבנתי שאני רוצה להיות במדא שראיתי תאונה ממש קשה כאילו פגיעת ראש שהמטופל היה במצב אנוש, וזה היה לפני שנה וחצי לפני שבועיים סיימתי את הקורס.
בדרך כלל שאיפות בחיים זה בלימודים או בתחום ספורט או שאת מתעסקת בוא ומעניין אותך תנסי למצוא תחום ספורט כמו טניס, התעמלות, שחייה, ריצה וכל זה ככה את תירצי לעלות בדירוג ולהשקיע ואז תיהיה לך מטרה
תמיד היתה לי מטרה, אבל היא לא היתה מטרה אמיתית.. לא הבנתי עדיין
אבל בתכלס בכיתה י"א הייתה לי הארה והבנתי מה אני עושה בעצם עם החיים שלי:)
אני מזלג ;)
עדיין מחפשים חחח
SR4
מרגישה ככה אבל אני גם לא מאמינה שיש איזושהי מטרה
UoU