13 תשובות
אויש
כלום לא מוריד לי כאן
שואל השאלה:
?^^
פצצה
לא מוריד
רגע אתה מצפה שיגידו
"כן זה מוריד לי"
?
שואל השאלה:
אני מנסה לטפל בפצעים ובבטן אבל שום דבר לא עוזר.. אני מפחד שרק בגלל הדברים האלה פחות ימשכו אלי כי אחרי הכל מראה חיצוני זה חשוב במערכת יחסים
כלום לא מוריד דווקא
אנונימית
מוריד
שואל השאלה:
לא אני לא מצפה שתגידו כן זה מוריד לי אני מצפה שתגידו לי האם הדברים האלה יורידו לכם או בכלל לא יפריעו
דיי כבר עם השאלות האלו אני לא יכולה לדעת אם אני ימשך אליך או לא אם לא ראיתי אותך
חוץ מזה כתבת פה דברים לא קריטיים
מה הצבע עיניים ועור שלך?
אנונימית
לא מוריד
נשמע בסדר גמור
זה עניין של טעם...
לכל אחת יש העדפות אחרות
אני אענה הכי בכנות אז אל תעלב או משהו גם זה באמת עניין של טעם יש בנות שכן אוהבות
הממ
הגובה - יוריד לי כי הטעם שלי זה נמוכים (אבל יש כאלו שאוהבות גבוהים ואידיאל היופי לגבר זה גבוה)
שרירים - אני לא כלכך אוהבת אבל אם זה בקטנה זה לא כזה נורא (הרוב אוהבות אבל אני ממש לא ואין לך מה לדאוג כי כמו גובה זה גם אידיאל היופי לגבר)
כרס קטנה - לא יפריע וגם לא מישהו מלא באופן כללי
שיער שחור קצוץ - לא מוריד אני אוהבת שיער שחור אז מעלה
פצעונים בפנים לכולם יש לפעמים וזה בכלל לא משנה כלום אפילו לא טיפה אני בשוק שיש אנשים שמסוגלים לפסול על דבר כזה אני אפילו לא שמה לב לזה זה פשוט נראה לי רגיל
כפות רגליים גדולות - לא מוריד בכלל
כפות ידיים גדולות - קצת מרתיע אותי זה מזכיר לי תמבוגרים המטרידים האלה שמנסים להתחיל איתי בצורה מטרידה כאילו זה ישר מתחבר לי עם מבוגר (אבל גם לגבי זה אל תדאג בכלל כי זה גם אידיאל היופי אצל גבר ולרוב זה לא מתחבר למבוגר הרוב נמשכות לזה)

נכון שאידיאל היופי לא בהכרח אומר אם מישהו נראה טוב או לא אבל אני לא סתם מציינת גם את אידיאל היופי כי יש בהרבה יותר אנשים שמעדיפים את היופי של אידיאל היופי (שרירים/גובה...) אז שדברים כאלה לא יורידו לך ביטחון, למשל הגובה, יש יותר בנות שהטעם שלהן זה מישהו גבוה מאשר בנות שהטעם שלהן זה מישהו נמוך.
ואני לא יודעת מה דעתן של אחרות על קצת קרס ופצעים זה נשמע לי מוגזם לפסול על דבר כזה (זה אפילו נשמע לי מוגזם שדבר כזה יוריד או ישנה איכשהו) אבל נראה לי שלרוב האחרות קצת פצעים וקצת קרס זה גם לא מפריע.

וגם אם זה יוריד למישהי איכשהו אבל היא עדיין תתחבר אלייך ותעריך אותך אז בסופו של דבר זה כבר לא ישנה זה גם לא שהיא בעצמה מיס פרפקט לכולם יש פה ושם דברים שיכולים להוריד החכמה זה לאהוב גם אם לא הכל מושלם.

וגם ככה לאנשים שונים יש טעם שונה מה שמפריע לאדם אחד לא בהכרח יפריע לאחר.