4 תשובות
הכל בכיף בתיכון
אנונימית
זה תלוי באיזה כיתה בתיכון
גם בכיתה הכי קשה, עם ניהול זמנים נכון וטיפה של רצינות והשקעה בלימודים שום דבר לא נוראי ולא באמת עמוס, יש זמן להכל: חברים, חוגים, תחביבים...
זה תלוי בך, ובאיך שאת חווה את זה.
אבל כל עוד תשקיעי כמו שצריך בהכל ותדעי לנהל את הזמן נכון ולא תדחי שום דבר לרגע האחרון לא אמורה להיות לך יותר מדי בעיה. בהצלחה!