7 תשובות
זה נשמע דיי מרושע להגיד את זה אבל...
אם את לא תגידי לה את זה היא כל הזמן תחפור לך על זה..
אולי היא תעלב קצת אבל לפחות יהיה לך יותר כיף איתה אחר כך כי היא תדבר איתך על נושאים שגם את מתעניינת בהם.
שואל השאלה:
היא תעלבב
אנונימית
פשוט תגידי לה בנימוס שזה לא מעניין אותך...
לא להתייחס
SR4
בת כמה היא ומי זה אבא שלה
אנונימית
פשוט תכתבי לה "אוקיי", אל תשאלי. אם היא בוחרת להיעלב שתעלב, את לא נעלבת שהיא לא שואלת אותך
אנונימית
שואל השאלה:
היא קטנה ממני בשנה ואני לא אגיד מי זה אבא שלה אבל את מכירה אותו
אנונימית