3 תשובות
כן אתה משלם שוב פעם אגרה
כן, תדבר עם המורה. יש מורים שלא רוצים להגיש ישר שוב ורוצים לעשות כמה שיעורים בין הטסטים
מתה על הגישה שלך מלא בהצלחה!
אנונימית
באותו הנושא: