2 תשובות
הייתי באילת בתחילת החופש הגדול היה ממש סבבה וביום האחרון שהלכנו בדיוק נכנסו לסדר והכל סנגר באילת
לא ממליצה ללכת לאילת עכשיו אין מה לעשות חוץ מלהיות בבריכה על היום
אני הרגע חזרתי מאילת אם עוזר
הייתי מראשון עד היום
^ לא נכון הכל פתוח משפצים רק את הביג