16 תשובות
אתה דביל או מה
אנונימית
ארגנטינה!!!
לדעתי לא
לחלאף אחד לא מתלהב מארה"ב
כי כל הסרטים האמריקאים מאכילים אותנו בשיט של ארצות הברית היא ארץ הממתקים שאם תגיע לשם תהיה אוטומטית עשיר נשוי בעבודה עם שכר מעולה ועוד הרבה בולשיט
אממ צפון קוריאה?....
ומה זאת אומרת מתלהבים?
אני אוהבת את ארהב אבל גם את דרום קוריאה וספרד וכזה..
ומה זאת אומרת מתלהבים?
אני אוהבת את ארהב אבל גם את דרום קוריאה וספרד וכזה..
סין וצפון קוריאה? איפה שהפסיכופתים אוכלים כל דבר שזז
לפחות היית אומר כת ספרד הונגריה אבל סין באמת
לפחות היית אומר כת ספרד הונגריה אבל סין באמת
אנונימי
לפי דעתי לא ארהב זה מקום עם ככ הרבה אפשרויות כמו ניו יורק קליפורניה המקומות שם נראים לי ככ מדהים ושום דבר לא יכול להגיד אחרת
המדינות שרשמת ממש לא יותר טובות ואיכותיות מארהב, אני אישית ממש לא מתלהבת מארהב אבל צפון קוריאה היא דיקטטורה מזעזעת, גם סין היא לא מדינה מציאה, אם כבר אז יפן ו-ונצואלה היא מדינה די ענייה עם רמת פשע יחסית גבוהה כמו בשאר מדינות דרום אמריקה. אם אתה כבר מביא דוגמאות למדינות שיותר טובות מארהב תביא דוגמאות למדינות שבאמת יותר טובות ואיכותיות מארהב כמו ספרד, פורטוגל, צרפת ועוד מדינות אירופאיות שהרמת חיים שם באמת טובה אבל צפון קוריאה ? איפה אתה חי
שואל השאלה:
שוודיה זה טוב ? זה עדיף מוונצואלה וכל המדינות האלה?
שוודיה זה טוב ? זה עדיף מוונצואלה וכל המדינות האלה?
אנונימי
^כן
ארה"ב יותר טוב אבל עדיין בעייתית
השאר מדינות חליאה לאללה
שבדיה טובה באיכות חיים לפי מדדים
אבל שבדיה מלאה ערבים+פלסטינאים ושוחה באנטישמיות (בת דודה של אמא ז"ל גרה שם.הייתה גרה במקום יותר קטן בשם 'וקסיה' ואז הם עברו ל-שטוקהולם)
השאר מדינות חליאה לאללה
שבדיה טובה באיכות חיים לפי מדדים
אבל שבדיה מלאה ערבים+פלסטינאים ושוחה באנטישמיות (בת דודה של אמא ז"ל גרה שם.הייתה גרה במקום יותר קטן בשם 'וקסיה' ואז הם עברו ל-שטוקהולם)
שואל השאלה:
אז עדיף צפון קוריאה ? לפחות בשוודיה יש חופש ואנשים שם יכולים לנוע ממקום למקום...
אז עדיף צפון קוריאה ? לפחות בשוודיה יש חופש ואנשים שם יכולים לנוע ממקום למקום...
אנונימי
^אבל למה אתה אומר סתם? אפשר למצוא שם משהו נורמלי.. לא יודעת לגבי סין אבל בדרך כלל במדינות האלה יש סופרים, כמו שלנו יש אבל יש להם שם את המאכלים שלהם ואפשר לקנות שם גם סושי (בלי הדג החי) או נודלס או אורז או משהו שיהיה טעים וכשר..
מה הקשר שזה יפני? עדיין יש את זה בחנויות קרויאניות או סיניות ובכללי אסייתיות, זה כמו שבישראל יש מאכלים מחו"ל
מה זה קשור שלא הייתי באסיה? אני יודעת שיש, זה כמו שיש שם נודלס וכל מני דברים כאלה..
תמיד בסדרות קוריאניות וזה רואים אותם אוכלים סושי או משהו כזה כשהם אוכלים ולמה שהם ישקיעו בסושי ולא במאכל אחר אם אין סושי בקוריאה?...
תמיד בסדרות קוריאניות וזה רואים אותם אוכלים סושי או משהו כזה כשהם אוכלים ולמה שהם ישקיעו בסושי ולא במאכל אחר אם אין סושי בקוריאה?...