11 תשובות
ממש לא
לא.
לא
איפור לא הופך בהכרח מישהי לנשית
ממש לא
אני גם אצלי רואה המון בנות ששמות איפור אבל יש גם המון שלא והכל סבבה
זה לא הופך אותך לפחות נשית.
אני גם אצלי רואה המון בנות ששמות איפור אבל יש גם המון שלא והכל סבבה
זה לא הופך אותך לפחות נשית.
ממש לא.
זה נקרא שאת פשוט משהיא שלו שמה איפור.
אל תשתני בשבילם, חצי מהבנות שאני מכירה בלי איפור.
האיפור לא אמור להגדיר אותך.
זה נקרא שאת פשוט משהיא שלו שמה איפור.
אל תשתני בשבילם, חצי מהבנות שאני מכירה בלי איפור.
האיפור לא אמור להגדיר אותך.
לא, ו"נשיות" ו"גבריות" הם תכלס לא דברים אמיתיים, רק תוויות שהחברה המציאה
מה הקשר איפור לפרחה?^^
ממש לא הופך מישהי עם איפור לנשית. כל אחת מה שהיא אוהבת. אני אישית התחלתי להתאפר בכיתה יא. וזה סתם היה בתכלס לכיף לא משהו מיוחד.
לא ממש לא את לא חייבת לשים איפור לדעתי מראה טבעי הכי יפה
ממש לא. אני בעצמי מתאפרת, אני לא חושבת שאם את לא מתאפרת משמע שאת לא נשית. אין בהכרח קשר
אני מתאפרת כי אני אוהבת, זה תחביב שלי. אני לא מתאפרת כדי להיות נשית יותר או משהו. את יכולה להיות מאוד נשית גם בלי איפור
אני מתאפרת כי אני אוהבת, זה תחביב שלי. אני לא מתאפרת כדי להיות נשית יותר או משהו. את יכולה להיות מאוד נשית גם בלי איפור
באותו הנושא: