19 תשובות
לא ככ אבל..
לא
כן ברור למה שלא יהיה זאת אמא
אם זה על בסיס קבוע... זה קצת מוזר...
אם חד פעמי או קרה משהו... אחלה... בכל זאת היא אמא שלך...
כן
bip
כאילו אם תמיד אז זה לא טוב, אם זה חד פעמי אז זה בסדר
כן, זאת אמא ברור
- -
לא נורמלי
אבל אני בן ואמא שלי שהיא רוצה שאני אשן היא יושנת לידי.
אז גם אצלי זה לא נורמלי
אם אין כסף בבית וזה בגלל בעיית מקום אין בזה בעיה

מבחירה ה קצת מוזר
מידי פעם כן, קבוע לא
נורמאלי
אני גם ישנה עם אמא שלי מידי פעם,זאת אמא אז איפה הבעיה..
גיסנו היא בת 14 לא 6 זה כבר לא נורמלי בשלב הזה לישון עם אמא
אנונימית
זה הכי בסדר בעולם מזתומרת, אני בת 15 ואני עוד יושנת עם אמא שלי זה לגמרי בסדר אל תקשיבי לאחרים העיקר שזה מה שטוב לך אהובה!❤
אנונימית
כן ברור שזה נורמאלי זאת אמא שלך אין סיבה שזה לא יהיה
האמת שאני ישנה עם אמא שלי אני בת 15 פשוט ההורים שלי פרודים אז הם לא ישנים באותו חדר ואחיות שלי העיפו אותי מהחדר (חחח בערך) אז אני ישנה איתה כבר מלא שנים אני חייבת להגיד שאני רוצה חדר לבד בדחוף
אנונימית
אם את מסוגלת לישון בלעדייה אז לדעתי זה בסדר, אפילו כצת חמוד
הכל נורמאלי כל עוד זה לא דבר רע.
לגמרי נורמלי.
יאפ. נורמלי.