3 תשובות
זה ממש תלוי בכל אחת, לחלק יכול להיות תיאבון מוגבר, חלק בכלל לא רעבות וחלק כרגיל
קחי בחשבון שהכל בסדר וזה ההורמונים ואל תמנעי מעצמך :)
כנ"ל
זה בסדר
זה אצל כולן ככה.. זה חלק מההורמונים