5 תשובות
בעד מגיל 15
שואל השאלה:
כי כל המבוגרים אומרים שאנחנו ילדים וסתם עושים שטויות בשביל להראות " בוגרים יותר "
אנונימית
בעד כי למה לא?(:
^זה לא ככה אף אחד לא מנסה להיראות מבוגר זה פשוט כיף לפני שהכל נהיה רציני.
כשאתה בזוגיות בגיל יותר מאוחר כמו 22 הראש עסוק בלקנות דירה ביחד או חתונה משכנתאות וכל השיט הזה teen romance זה מושלם מתעסקים אחד בלי שלי יותר מידי בעיות
שואל השאלה:
אני יודעת אבל כולם שופטים את כולם זה ממש מעצבן
אנונימית