4 תשובות
אנחנו למדנו קינימטיקה בעיקר
אני לומדת על האור
אצל כל בית ספר זה שונה. אצלנו זה היה
קינמטיקה -
תנועה שוות מהירות, תנועה שוות תאוצה, נפילה חופשית
ומתחילים גם קצת וקטורים
וקצת דינמיקה - חוק 1 ו 3 של ניוטון, כוח הכובד, כוח נורמל, כוח קפיץ, מתיחות, חיכוך..
ואחרי זה באמצע שנה בערך התחלנו אופטיקה ל 30%
קינמטיקה -
תנועה שוות מהירות, תנועה שוות תאוצה, נפילה חופשית
ומתחילים גם קצת וקטורים
וקצת דינמיקה - חוק 1 ו 3 של ניוטון, כוח הכובד, כוח נורמל, כוח קפיץ, מתיחות, חיכוך..
ואחרי זה באמצע שנה בערך התחלנו אופטיקה ל 30%
אופטיקה גאומטרית
באותו הנושא: