6 תשובות
כלום בעיקרון, יש נוהל שבת, מגיעים לארוחות וזהו.
בדכ כלום
אם את קרבית אז שמירות, ואולי סיורים...
אנונימי
תלוי בתור מה אתה סוגר
רוב השבתות זה פשוט שמירות
שומר 4 שעות, ישן 8, שומר 4, ישן 8 ככה כל הסופש
רוב השבתות זה פשוט שמירות
שומר 4 שעות, ישן 8, שומר 4, ישן 8 ככה כל הסופש
אנונימי
ולא רק קרביים עושים שמירות
אנונימי
יש גם שבת מטבח שזה בעיקרון לסדר את החדר אוכל ולעשות כלים כל הסופש
אנונימי
באותו הנושא: