9 תשובות
כן
אל תדאגי
אנחנו צבא די חזק
שואל השאלה:
^^חחח שכחתי מזה
אנונימית
כן
אבל למה את פוחדת?
אנחנו לא קרובים למלחמה בינתיים
כן גם אם תיהיה מלחמה חס ושלום עם ישראל לא מפחד הקב"ה תמיד איתנו
ישראל תמיד מוכנה למלחמה בעיקרון. ברור שברגע שדברים מסתבכים יגייסו עוד חיילים ויהיו בכוננות יותר גבוהה
אנחנו צבא חזק.
ואנחנו בשלום עם ארה"ב אז גם הם מגנים עלינו
שואל השאלה:
חזק?!
מה חזק בנו?
איך נתמודד מול רוסיה/ארה"ב/סודן??
תוך שנייה הורסים אותנו!
אנונימית
יש מחסני נשק ותחמושת שלא פותחים אלה אם יש מלחמה
מול רוסיה כנראה שלא ננצח כי הצבא שלהם יותר גדול מספרית
ארהב אנחנו ביחסים מעולים
וסודן זה סודן אין לי שום ידע אליהם אז אני לא יכולה לענות בתכלס