10 תשובות
כמו שלי רק צבע לבן
ותלוי כמה הוא שווה כרגע נגיד ביד 2?
תעלי אותו בקבוצה בפייסבוק עם הבריאות סוללה ותגידי שאפשר להציע
את יכולה לבדוק מחירים של יד2 ולעשות את החישוב שלך
אממ
ב2300 שקל לדעתי
רק באיידיגיטל זה עולה ככה
בשאר החנויות לא משנה איזו זה לא יותר מ2400 (היתה שם רק איזה חנות אחת לא מוכרת שלוקחת עליו 2700 שזה הכי יקר חוץ מאיידיגטל) בדקתי בזאפ
ואיי דיגיטל באופן כללי הם יקרנים ומי שקונה שם הוא ממש פרייאר
אנונימית
אפשר לקנות אייפון 11 בפחות מ4000 יבואן רשמי למה אתה חושב שמישהו ישלם את זה על אייפון 8
יש יבואן רשמי לא רק באיידיגיטל
אנונימית
איך 2300?
קניתי עכשיו אייפון 11 חדש עם 128 גיגה ב2700
אז על אייפון שמונה פלוס יד שניה נראה לכם שמישהו ישלם 2300? בחנויות הוא לא עולה ככה
אנונימית
עכשיו בדקתי ואחד חדש בדיוק אותו דבר עולה 1800
את יכולה אולי ב1000 לא יותר אלא אם הוא ממש היה קצת זמן בשימוש
אנונימית