25 תשובות
לא.
למה
מי זה נושי?
אנונימית
לא. פשוט לא
הגיע הזמן להתבגר ולהתחיל עם מישהו בגילך
למה את רוצה לצאת איתו? יש מלא בנים צעירים ממנו ולא נשואים :)
אנונימית
בבקשה לא
שואל השאלה:
הם זה לא הוא
יש בו משהו שמושך אותי
הם זה לא הוא
יש בו משהו שמושך אותי
אנונימית
עוד פעם, בבקשה לא
חכי שתסיימי בית ספר
אם הוא נשוי אל תעשי דבר כזה קראש יעבור הבן אדם נשוי פלוס למה לעשות דבר כזה
שואל השאלה:
זה מה שכתבתי אני אחכה להיות 18
זה מה שכתבתי אני אחכה להיות 18
אנונימית
לפי דעתי הוא קצת מבוגר אבל אם את באמת אוהבת אותו אז...
עזבי אותך הגיל הוא נשוי עם אישה זה כמו שמישהי תבוא לחבר שלך ותתחיל איתו שהיא רואה אותכם מחזיקים ידיים ומתנשקים
חחח אם הוא נשוי יש סיבה את סתם תצאי מתלהבת
אנונימית
שואל השאלה:
מה רע לנסות? יש מצב שהוא לא אוהב אותה כל כך הוא כבר איתה כמה שנים בטח כבר משעמם לו.. זה לא להרוס משפחה רוב ההורים היום גרושים
מה רע לנסות? יש מצב שהוא לא אוהב אותה כל כך הוא כבר איתה כמה שנים בטח כבר משעמם לו.. זה לא להרוס משפחה רוב ההורים היום גרושים
אנונימית
זה להרוס חיים של בן אדם
אנונימי
אחותי מה זאת האשליה הזאת שהוא יעזוב את אשתו בשביל תלמידת תיכון כשיש לו ילד.
נגיד והוא יסכים לצאת איתך ויתגרש מאשתו שהסיכוי לזה הוא אפסי מה את חושבת שיקרה עם הילד?שאת והוא תגדלו אותו ביחד?
שהוא יחכה לך כל פעם שתחזרי מהצבא?
תנמיכי ציפיות כי את סתם פגעי
זה לא משנה כמה זמן הם ביחד ואם משעמם לו אל תתערבי לו בזוגיות מה גם שזה אסור בבית ספר ויפטרו אותו.
בקיצור אם את רוצה שיהיה לו טוב שחררי כי זה יהרוס לו את החיים אם תהיו ביחד
נגיד והוא יסכים לצאת איתך ויתגרש מאשתו שהסיכוי לזה הוא אפסי מה את חושבת שיקרה עם הילד?שאת והוא תגדלו אותו ביחד?
שהוא יחכה לך כל פעם שתחזרי מהצבא?
תנמיכי ציפיות כי את סתם פגעי
זה לא משנה כמה זמן הם ביחד ואם משעמם לו אל תתערבי לו בזוגיות מה גם שזה אסור בבית ספר ויפטרו אותו.
בקיצור אם את רוצה שיהיה לו טוב שחררי כי זה יהרוס לו את החיים אם תהיו ביחד
אנונימית
שואל השאלה:
1.אני לא הולכת לצבא
2.בכיף אני אגדל איתו את הילד
3.מה רע בלנסות לא אמרתי שאני אנסה לגנוב לה אותו אני אראה אם הוא בקטע אפלרטט איתו טיפה לבדוק ואמרתי שאני אהיה 18 מה אף אחד לא קורא את השאלה בגיל 18!!!!!! שאני אסיים בית ספר!!!!
1.אני לא הולכת לצבא
2.בכיף אני אגדל איתו את הילד
3.מה רע בלנסות לא אמרתי שאני אנסה לגנוב לה אותו אני אראה אם הוא בקטע אפלרטט איתו טיפה לבדוק ואמרתי שאני אהיה 18 מה אף אחד לא קורא את השאלה בגיל 18!!!!!! שאני אסיים בית ספר!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
מה רע בזה לא מבינה אותכם יש לי קראש עליו כבר 4 שנים,מה רע בזה שאני אתחיל איתו שאני אסיים בית ספר..
יש המון הורים גרושים מה זה משנה
מה רע בזה לא מבינה אותכם יש לי קראש עליו כבר 4 שנים,מה רע בזה שאני אתחיל איתו שאני אסיים בית ספר..
יש המון הורים גרושים מה זה משנה
אנונימית
תקשיבי אל תקשיבי לילדות שעכשיו סיימו כיתה ט' ותקשיבי...
אהבה היא דבר מבלבל וכנראה את לא באמת אוהבת אותו ואת רק אוהבת את הכוח שיש לו ואת הסמכות שלו עלייך.
אני יכולה להגיד לך שכשאני הייתי בתיכון התאהבתי במורה שלי למתמטיקה אבל בסוף הבנתי שלא באמת אהבתי אותו כאדם אהבתי אותו כמורה...
אבל אצלך יש 2 מכשולים.. 1)גיל 2)המשפחה שלו
הגיל הוא קצת פחות חשוב מהדבר השני, לא משנה עד כמה את אוהבת אותו וגם אם זה הדדי או לו אני לא יודעת אבל יש לו משפחה ולפרק אותה יהיה תהליך מגעיל ומיגע תאמיני לי את לא רוצה להיכנס לבלגן הזה..
מתישהו יבוא מישהו "נקי" שאת תאהבי..
בהצלחה!!!!!
אהבה היא דבר מבלבל וכנראה את לא באמת אוהבת אותו ואת רק אוהבת את הכוח שיש לו ואת הסמכות שלו עלייך.
אני יכולה להגיד לך שכשאני הייתי בתיכון התאהבתי במורה שלי למתמטיקה אבל בסוף הבנתי שלא באמת אהבתי אותו כאדם אהבתי אותו כמורה...
אבל אצלך יש 2 מכשולים.. 1)גיל 2)המשפחה שלו
הגיל הוא קצת פחות חשוב מהדבר השני, לא משנה עד כמה את אוהבת אותו וגם אם זה הדדי או לו אני לא יודעת אבל יש לו משפחה ולפרק אותה יהיה תהליך מגעיל ומיגע תאמיני לי את לא רוצה להיכנס לבלגן הזה..
מתישהו יבוא מישהו "נקי" שאת תאהבי..
בהצלחה!!!!!
אנונימית
^איזה שגיאות כתיב^
אנונימית
ניסית לתקן אבל עדיין יש לך שגיאות כתיב... עלוב ❤
אנונימית
לא ממליצה זה לבוא ולפרק לו את המשפחה תחשבי על הילדים הקטנים שלו, ואני אומרת את זה כי לפני כמה שנים עברתי אותו דבר שמישהי פרקה לי את המשפחה והיה לי ממש ממש קשה והיום הם אפילו לא ביחד וסתם הכול הסתבך, אבא שלי גם חסר לי קצת... אז לפני שאת עושה משהו תחשבי על הצד השני בסיפור ולא רק על עצמך
קוראים לו ערן?