29 תשובות
כן
נראה
חחח כן
זה לא נראה גברי כלל וכל וזה מסכן את זה שנוהג ביד אחת ואת האחרים
שואל השאלה:
זה לא באמת ככה
את יודעת שבהימורים צריך חצי מהזמן בעיר לנסוע עם יד אחת נכון?
לא, זה רק נראה מסוכן יותר
שואל השאלה:
לא, למה? הכל בסדר.
שואל השאלה:
הינה נתתי לך ורד
חחח אמרתי לך שלא אכפת לי מהפרחים !!!!
כבר 2 שאלות שאת רומז דברים..
הייתה את השאלה שלך על מי צריך לשלם בדייט ראשון ולמה וגם השאלה על הסאבוואי..
נראה לי שלא באתי לך בטוב
שואל השאלה:
מה? מה קשור עכשיו
רק בבקשה אל תכחיש
זה בסדר, גם אתה לא באת לי בטוב
שיהיה לך שבוע טוב 3>
שואל השאלה:
הכל טוב מאמלה אני לא עדית לי כלום ובאת לי בסדר גמור בעין
שואל השאלה:
ולמה את זוכרת אותי משאלה ישנה??
טוב נשמה!
אתה לא עשית כלום?! מה עם ה"עקיצה" הזאת בשאלה על הדייט הראשון או על זה שהתחלת להתווכח איתי בשאלה הקודמת ?

אל תשקר !!
מהרגע הראשון שראיתי תגובה שלי כל זה התחיל.

לא יודעת, נזכרתי בזה פתאום.
שואל השאלה:
יפתי, זה בכלל לא היה מכוון לא עלייך ולא על אף אחד, זה היה מכוון על התשובות שכולם כתבו.
בסדר *מגלגלת עיניים*
שואל השאלה:
ואי ואי
חחח מה זה אומר ?
שואל השאלה:
את דרמתית
הקיסר החמישי
מה קטע שלך !?
למה אתה תמיד נגדי ???
אמרתי לך משהו שפגע בך ?
שואל השאלה:
כן הא? זה באמת יותר נכון
מה מה קשור ?
אתה אומר שאני דרמטית, אני אומרת שאתה שקרן.
אין קשר לגבריות.. אני נוהג ככה כי זה הרבה יותר נוח
אתה שקרן
שואל השאלה:
מה קשור?
שלא תהיה לך תאונה בשביל לצאת גבר חס וחלילה..לטובתך...
שואל השאלה:
אני לא עושה את זה כדי להיות "גבר" סתם שאלתי אם זה ניראה ככה ._.