29 תשובות
כן
נראה
חחח כן
זה לא נראה גברי כלל וכל וזה מסכן את זה שנוהג ביד אחת ואת האחרים
שואל השאלה:
זה לא באמת ככה
זה לא באמת ככה
את יודעת שבהימורים צריך חצי מהזמן בעיר לנסוע עם יד אחת נכון?
לא, זה רק נראה מסוכן יותר
שואל השאלה:
לא, למה? הכל בסדר.
לא, למה? הכל בסדר.
שואל השאלה:
הינה נתתי לך ורד
הינה נתתי לך ורד
חחח אמרתי לך שלא אכפת לי מהפרחים !!!!
כבר 2 שאלות שאת רומז דברים..
הייתה את השאלה שלך על מי צריך לשלם בדייט ראשון ולמה וגם השאלה על הסאבוואי..
נראה לי שלא באתי לך בטוב
כבר 2 שאלות שאת רומז דברים..
הייתה את השאלה שלך על מי צריך לשלם בדייט ראשון ולמה וגם השאלה על הסאבוואי..
נראה לי שלא באתי לך בטוב
שואל השאלה:
מה? מה קשור עכשיו
מה? מה קשור עכשיו
רק בבקשה אל תכחיש
זה בסדר, גם אתה לא באת לי בטוב
שיהיה לך שבוע טוב 3>
זה בסדר, גם אתה לא באת לי בטוב
שיהיה לך שבוע טוב 3>
שואל השאלה:
הכל טוב מאמלה אני לא עדית לי כלום ובאת לי בסדר גמור בעין
הכל טוב מאמלה אני לא עדית לי כלום ובאת לי בסדר גמור בעין
שואל השאלה:
ולמה את זוכרת אותי משאלה ישנה??
ולמה את זוכרת אותי משאלה ישנה??
טוב נשמה!
אתה לא עשית כלום?! מה עם ה"עקיצה" הזאת בשאלה על הדייט הראשון או על זה שהתחלת להתווכח איתי בשאלה הקודמת ?
אל תשקר !!
מהרגע הראשון שראיתי תגובה שלי כל זה התחיל.
לא יודעת, נזכרתי בזה פתאום.
אתה לא עשית כלום?! מה עם ה"עקיצה" הזאת בשאלה על הדייט הראשון או על זה שהתחלת להתווכח איתי בשאלה הקודמת ?
אל תשקר !!
מהרגע הראשון שראיתי תגובה שלי כל זה התחיל.
לא יודעת, נזכרתי בזה פתאום.
שואל השאלה:
יפתי, זה בכלל לא היה מכוון לא עלייך ולא על אף אחד, זה היה מכוון על התשובות שכולם כתבו.
יפתי, זה בכלל לא היה מכוון לא עלייך ולא על אף אחד, זה היה מכוון על התשובות שכולם כתבו.
בסדר *מגלגלת עיניים*
שואל השאלה:
ואי ואי
ואי ואי
חחח מה זה אומר ?
שואל השאלה:
את דרמתית
את דרמתית
הקיסר החמישי
מה קטע שלך !?
למה אתה תמיד נגדי ???
אמרתי לך משהו שפגע בך ?
מה קטע שלך !?
למה אתה תמיד נגדי ???
אמרתי לך משהו שפגע בך ?
שואל השאלה:
כן הא? זה באמת יותר נכון
כן הא? זה באמת יותר נכון
מה מה קשור ?
אתה אומר שאני דרמטית, אני אומרת שאתה שקרן.
אתה אומר שאני דרמטית, אני אומרת שאתה שקרן.
אין קשר לגבריות.. אני נוהג ככה כי זה הרבה יותר נוח
אתה שקרן
כן
שואל השאלה:
מה קשור?
מה קשור?
שלא תהיה לך תאונה בשביל לצאת גבר חס וחלילה..לטובתך...
שואל השאלה:
אני לא עושה את זה כדי להיות "גבר" סתם שאלתי אם זה ניראה ככה ._.
אני לא עושה את זה כדי להיות "גבר" סתם שאלתי אם זה ניראה ככה ._.
באותו הנושא: