3 תשובות
את מתכוונת לקב"סית? קצינת ביקור סדיר, שתפקידה לוודא שהילדים מבקרים בבית הספר?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
אין לי מושג האם היא יכולה לעזור, אבל אין לך מה להפסיד. קשה לי להאמין שאם תתקשרי אליה ותדברי בצורה יפה, היא תסמן אותך כבעייתי.
מה שכן, אל תשתמשי בביטוי "בא לי". תגידי "אני מעוניינת" או "אני מבקשת". הכיני מראש את הנימוקים, אולי אפילו תכתבי אותם על דף. או שתתאמני בלהגיד אותם בקול רם, כדי שתצליחי ברגע האמת.
בהצלחה, יקירה!
מה שכן, אל תשתמשי בביטוי "בא לי". תגידי "אני מעוניינת" או "אני מבקשת". הכיני מראש את הנימוקים, אולי אפילו תכתבי אותם על דף. או שתתאמני בלהגיד אותם בקול רם, כדי שתצליחי ברגע האמת.
בהצלחה, יקירה!
באותו הנושא: