התחברות
הרשמה
תקשיבו עוד 3 חודשים בנובמבר יש לי יומלדת 13 והייתי רוצה שתספרו לי יותר לעומק מה מצפה לי בגיל הזה(לא להוריד לי מהביטחון)?
5 בספטמבר 2020, 23:23
4 תשובות
אני 13 וחודשיים אז אם באלך הסבר.. פתחי פרטי
ב
ברוסקי111
אני עוש חודש בת 14 חח ואממ שום דבר חדש הכל כרגיל
}i{
גיל זה רק מספר וזה גיל רגיל כלום לא מצפה לך חוץ מאולי מחזור אם עוד לא קיבלת
אנונימית
שואל השאלה:
קיבלתי
אנונימית