6 תשובות
מי אומר שהולך להיות שואה עלומית? לא שמעתי שמשהו אומר את זה.. וגם אם כן אנשים סתם מגזימים ומקצינים
יש מכונות הנשמה, אז לא הכל נורא.
אנונימי
לא בגלל הקורונה. בגלל הממשלות. הקורונה זה רק אמצעי להשתלט על התת מודע שלכם ולהצדיק את כל מה שהם עושים. תבדקי בגוגל על אג'נדה 21, צמצום אוכלוסין, ביל גייטס..
נדבקים ומתים לא מהקורונה, מדברים אחרים שיש להם, תדביקי אותם גם בצינון או שפעת והם הלכו קפוט.
שואל השאלה:
איך אין אנשים נדבקים ומתים
אנונימית
אין חיה כזאת קורונה הכל טוב, צריך לאמץ תמודל השבדי ולצאת החוצה למען השם. אין שום דבר.