71 תשובות
איכס ימגעיל חרא חבר
אתה רציני?אבא שלה נפטר,במקום להתלונן שהיא חופרת תתמוך בה
שואל השאלה:
תמכתי בה בשבעה אבל ראבק כמה אפשר? כל היום אבא היה ככה אבא היה ככה לא מעניין אותי! רק בגלל שאני חבר שלה אני לא צריך להקשיב לטחינת מוח הזאת איך אני אומר לה את זה יפה?
תמכתי בה בשבעה אבל ראבק כמה אפשר? כל היום אבא היה ככה אבא היה ככה לא מעניין אותי! רק בגלל שאני חבר שלה אני לא צריך להקשיב לטחינת מוח הזאת איך אני אומר לה את זה יפה?
אנונימי
הייתי מחרבנת עלייך יא חרא של חבר
אז תפרד ממנה אם אתה לא מסוגל,כל הקטע שאתה צריך להקשיב ולאהוב לא להתלונן
שואל השאלה:
ני אדווח על כולכם תענו על השאלה אל תחפרו
ני אדווח על כולכם תענו על השאלה אל תחפרו
אנונימי
דווח אני משקשקת כנס לתחת שלי ותציק הצילו
תצעק אופס
ואי הייתי שוברת לך את הפנים שמה אותך בשקית זבל וזורקת לנהר.. לא צוחקת.
מה נעשה עם הדיווח שלך
איכס איזה בן אדם אתה חרא
שואל השאלה:
אולי תענו על השאלה במקום להגיד שאני בן אדם זבל?
אולי תענו על השאלה במקום להגיד שאני בן אדם זבל?
אנונימי
אתה צריך לתמוך בה כי היא איבדה מישהו שהיה איתה מאז שהיא נולדה פשוט בושה באמת ואם אתה לא שם בשבילה תיפרד ממנה אתה לא באמת אוהב אותך
אותה*
תפרדו וזהו
איך דרך יפה לאמר לה לסתום את הפה כי אבא שלה מת ואתה לא רוצה להקשיב לה
איך דרך יפה לאמר לה לסתום את הפה כי אבא שלה מת ואתה לא רוצה להקשיב לה
שואל השאלה:
הייתי בשבילה שבוע עכשיו אין לי כוח לחפירה הזאת
הייתי בשבילה שבוע עכשיו אין לי כוח לחפירה הזאת
אנונימי
אז תיפרד ממנה נקודה תגרום לה לעוד יותר עצב בחיים אבל למה להיות חבר תומך וחמוד כשאפשר להיות חרא ולעזוב כשחברה שלך צריכה אותך אה
כנראה שאתה לא באמת אוהב אותה . תעשה טובה לילדה ותפרד ממנה . עדיף שיהיה לה עצוב עכשיו מאשר אחכ
אתה לא טוב בשבילה ואתה בן אדם חרא שמישו חשוב בשבילך ימות טתה תבין כמה כתה תצטרך את התמיכה הזאת
שואל השאלה:
מה אתם מניחים שאני לא אוהב אותה? אתם לא מכירים אותנו
מה אתם מניחים שאני לא אוהב אותה? אתם לא מכירים אותנו
אנונימי
אתה לא אוהב אותה
שואל השאלה:
אבל אף אחד חשוב לי לא מת ברוך השם
אבל אף אחד חשוב לי לא מת ברוך השם
אנונימי
אפילו לא אכפת לך שאבא שלה נפטר
הצצה קטנה אתה לא אוהב אותה אם אתה היית אוהב אותה אתה היית תומך בה גם אם זה היה שנה אז שב בשקט ואם אתה אוהב אותה תמוך בה עד הסוף ואם לא שחרר ממנה ותעוף לה מהחיים כמה שיותר מהר להתראות
שמישו חשוב בשבילך ימות אתה תבין
חבל שהיא יוצאת איתך כי מגיע לה מישו הרבה יותר טוב.
bi_ אני לחלוטין מסכימה איתך
לא צריכה להכיר אותך כדי להגיד שאתה לא אוהב אותה .. לפי הדיבור כבר רואים את ההתנהגות שלך אליה ואת החוסר רגישות .
כשאוהבים בן אדם אפשר לסבול בשבילו מבלי לשים לב שסובלים . למרות שמה שאתה רושם פה ממש לא אמור להפריע לך כולה לנחם אותה ואתה מתלונן שזה חופר כאילו אתה פשוט נשמע חסר רגישות בקטע מלחיץ
כשאוהבים בן אדם אפשר לסבול בשבילו מבלי לשים לב שסובלים . למרות שמה שאתה רושם פה ממש לא אמור להפריע לך כולה לנחם אותה ואתה מתלונן שזה חופר כאילו אתה פשוט נשמע חסר רגישות בקטע מלחיץ
שואל השאלה:
אני לא יוצא איתה כדי לשמוע סיפורים על אבא שלה! אני יוצא איתה כדי להיות *איתה* היא כבר תשעה ימים מאז שאבא שלה נפטר רק מדברת ומספרת על אבא שלה והכלתי והכלתי אבל כמה אפשר?
אני לא יוצא איתה כדי לשמוע סיפורים על אבא שלה! אני יוצא איתה כדי להיות *איתה* היא כבר תשעה ימים מאז שאבא שלה נפטר רק מדברת ומספרת על אבא שלה והכלתי והכלתי אבל כמה אפשר?
אנונימי
שאוהבים בן אדם כל דבר שקורה לו משפיע עליך
אם הוא יהיה עצוב אני יתמוך בו וזה גם יעציב אותי כל כך שהוא עצוב ויעשה הכול בשביל שהוא לא יהיה עצוב
אם הוא יהיה עצוב אני יתמוך בו וזה גם יעציב אותי כל כך שהוא עצוב ויעשה הכול בשביל שהוא לא יהיה עצוב
או שאתה לא יודע לאהוב או שאתה לא אוהב אותה
תשעה ימים? זה כלום תכיל אותה אם אתה אוהב אותה יאללה אתה חבר באמת חרא
9 ימים זה כלום הכאב הזה נשאר איתך לנצח על הללב
שואל השאלה:
אוקיי אני חבר חרא אבל אני לא הולך להפרד ממנה אין מה לעשות
אז או שתגידו לי תשובה עם ניסוח יפה להסביר לה שאני לא רוצה לשמוע על אבא שלה או שאל תענו
אוקיי אני חבר חרא אבל אני לא הולך להפרד ממנה אין מה לעשות
אז או שתגידו לי תשובה עם ניסוח יפה להסביר לה שאני לא רוצה לשמוע על אבא שלה או שאל תענו
אנונימי
אתה יוצא איתה בשביל כל החבילה מה זה הדיבור הזה אמאלה הלוואי היה לי את המספר שלה הייתי מזהירה אותה שהיא יוצאת עם קקי בלי לב
אני אומרת תסביר לה כמה חבר חרא אתה והיא כבר תיפרד ממך ותבין לבד
היא תיפרד ממך על המקום ילד אין פה קיצורי דרך אתה חרא אם תגיד לה שאתה לא תתמוך בה בזה
מקווה שאתה לא מספיק מטומטם כדי להפיל עליה עכשיו גם את הבלבולי מוח שלך. עבר פאקינג כולה שבוע היא לא צריכה להכיל גם אותך עכשיו
שואל השאלה:
מי אמר שאני אגיד לה אני רק רוצה להסביר לה יפה שזה פחות אכפת לי
מי אמר שאני אגיד לה אני רק רוצה להסביר לה יפה שזה פחות אכפת לי
אנונימי
בדיוק היא תיפרד ממך על השנייה לול
חהחהחהחה נראלי זה פייק השאלה הזאת מה זה איך קיימים בני אדם כאלה חסרי רגישות אני באמת מזועזעת
ואי ועוד אתה מעז להתלונן
כי ממש קשה לך להכיל אותה ולתמוך בה!!!
כי ממש קשה לך להכיל אותה ולתמוך בה!!!
שואל השאלה:
וואי טחנתם את השכל!
וואי טחנתם את השכל!
אנונימי
ואי נכון כל כך קשה לך לסבול את זה
בן כמה אתה
יאלה תיפרד ממנה תעשה לה טובה .
שתבין עכשיו שאתה חרא מאשר מאוחר יותר
שתבין עכשיו שאתה חרא מאשר מאוחר יותר
תגיד לה שאתה לא רוצה לשמוע יותר על אבא שלה וזה מאוד אגוסאיסטי מצידה כי היה לה שבוע לבכות, בדוק היא תעשה לעצמה טובה ותיפרד ממך :)
אנונימי
נראה לי בן 12 לפי הדיבור
זו האמת אתה אגויסט
שואל השאלה:
אתם אנשים חסרי רגישות על מה אתם מדברים איתי?
אתם רוצים שאני אפרד ממנה תשעה ימים אחרי שאבא שלה נפטר זה בסדר אבל לבקש ממנה טיפה להרגיע עם הדיבור עליו זה נורא ואיום? באמת אתר של צבועים
אתם אנשים חסרי רגישות על מה אתם מדברים איתי?
אתם רוצים שאני אפרד ממנה תשעה ימים אחרי שאבא שלה נפטר זה בסדר אבל לבקש ממנה טיפה להרגיע עם הדיבור עליו זה נורא ואיום? באמת אתר של צבועים
אנונימי
כי אתה חרא של חבר שאתה לא תומך בה יא טיפש חסר רגישות
לא, אתה תסביר לה כמה אתה בנאד אגויסט ושלא באלך לתמוך בה ושאין לך כוח להכיל אותך והיא תיפרד ממך כבר ותשים אותך גם בקבר
חחהחהחהחהחה מה עדיף ? שתמשיך להיות תפאורה לא מועילה ?
ולא אמרנו שתפרד ממנה עכשיו אנחנו לא חארות כמוך תחכה שהמצב שלה יהיה יותר יציב ותגיד לה לא מגיע לך זבל כמוני מקווה שתמצאי מישהו שיהיה לו באמת אכפת ממך (כי לך מן הסתם לא אכפת)
ולא אמרנו שתפרד ממנה עכשיו אנחנו לא חארות כמוך תחכה שהמצב שלה יהיה יותר יציב ותגיד לה לא מגיע לך זבל כמוני מקווה שתמצאי מישהו שיהיה לו באמת אכפת ממך (כי לך מן הסתם לא אכפת)
שואל השאלה:
אה אבל להפרד ממנה תשעה ימים אחרי שאבא שלה נפטר זה יעזור לה במצב? אתם צבועים רצח
אה אבל להפרד ממנה תשעה ימים אחרי שאבא שלה נפטר זה יעזור לה במצב? אתם צבועים רצח
אנונימי
אתה בן אדם מזעזע, מתי שסבתא שלי נפטרה ילד מהכיתה ניחם אותי והרגיע אותי.
אתה אמור להיות שם בשבילה! כמובן לא כל הזמן אבל לפעמים או אם אתה לא רוצה שהיא תדבר על אבא שלה למרות שזה לא אפשרי אז אפשר שהיא תתחיל להרגיש קצת יותר טוב תיקח אותה לבילוי..
אתה אמור להיות שם בשבילה! כמובן לא כל הזמן אבל לפעמים או אם אתה לא רוצה שהיא תדבר על אבא שלה למרות שזה לא אפשרי אז אפשר שהיא תתחיל להרגיש קצת יותר טוב תיקח אותה לבילוי..
אנחנו צבועים?
אה תוב
בן כמה אתה ילד?
אה תוב
בן כמה אתה ילד?
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שלא אהיה בשבילה בכלל אבל אני איתה כל היום (היא ביקשה) וכבר תשעה ימים לא שמעתי על משהו שהוא לא אבא שלה
ואגב בני 22
אני לא אמרתי שלא אהיה בשבילה בכלל אבל אני איתה כל היום (היא ביקשה) וכבר תשעה ימים לא שמעתי על משהו שהוא לא אבא שלה
ואגב בני 22
אנונימי
חתיכת דפוק זה אבא שלה!! האבא שגידל אותה כל חייה!
מה אתה מצפה שהיא תסתום תפה ותשב בשקט? בלי לבכות?
היא צריכה לעכל את זה שאחד האנשים החשובים ביותר בחייה אינם עוד.
כבר שנה וחצי ואני עדיין לא עכלתי את מות סבי, אז את המוות של אבייה? תחשוב כמה זמן יקח לה... אמא ואבא שלי עדיין בטראומה מהמוות של ההורים שלהם, וזה עוד בגיל מבוגר.
מה אתה מצפה שהיא תסתום תפה ותשב בשקט? בלי לבכות?
היא צריכה לעכל את זה שאחד האנשים החשובים ביותר בחייה אינם עוד.
כבר שנה וחצי ואני עדיין לא עכלתי את מות סבי, אז את המוות של אבייה? תחשוב כמה זמן יקח לה... אמא ואבא שלי עדיין בטראומה מהמוות של ההורים שלהם, וזה עוד בגיל מבוגר.
במקוםלבוא ולהגיד שנמאס לך להכיל אותה תבוא ותתמוך בה ותנסה לעזור לה כמה שאפשר לנסות להצחיק אותה ולהוציא אותה מכל זה
אתה? בן 22? טוב
שואל השאלה:
להצחיק אותה? היא נראית לך בת שנה? עכשיו אני נכנס רואה שאת ילדה בת 12 ואני לא מופתע
להצחיק אותה? היא נראית לך בת שנה? עכשיו אני נכנס רואה שאת ילדה בת 12 ואני לא מופתע
אנונימי
אני מופתעת שאתה בן 22
לך תלמד איך אוהבים בנאדם ולפני זה תלמד איך להתהג כמו בן אדם
וואו איזה חרא אתה לא יודע מה זה לאבד אבא אז אין לך זכות לשפוט אותה בכלל
אתה חבר שלה אתה אמור לתמוך בה זה למה היא חופרת לך על זה היא רוצה שתהיה שם בשבילה וכן לאבד אבא זה ממש קשה
רוצה באמת עצה?
תיפרד ממנה מגיע לה יותר טוב מישהוא שתמיד יהיה שם בשבילה שהיא עוברת משהוא קשה ולא יחשוב שהיא חופרת
אתה חבר שלה אתה אמור לתמוך בה זה למה היא חופרת לך על זה היא רוצה שתהיה שם בשבילה וכן לאבד אבא זה ממש קשה
רוצה באמת עצה?
תיפרד ממנה מגיע לה יותר טוב מישהוא שתמיד יהיה שם בשבילה שהיא עוברת משהוא קשה ולא יחשוב שהיא חופרת
יו כמה אנשים חארות יש בעולםם
בבקשה תיפרד ממנה
אני דואגת לה
אתה חרא
אני דואגת לה
אתה חרא
אנונימית
אתה אדם דוחה
אנונימית
תגיד אתה יודע שאתה כנראה אחד האנשים הכי מגעילים ודוחים בארץ מה עם זה היה קורה לאבא שלך
אתה בן אדם מסריח
אם אבא או אמא או מישהוא יקר לך היה מת ואחרי יומיים שהייתה מצפה שהיא תיהיה שם בשבילך והיא תגיד שאתה חופר וזה איך תרגיש? אני באמת שואלת
שואל השאלה:
אתם הצבועים
אתם הצבועים
אנונימי
באותו הנושא: