12 תשובות
כן ברור שזה דבר טוב
לדעתי לא. לפחות לא בגיל הזה. החסרונות עולים על היתרונות
אנונימי
לדעתי מיותר לגמרי, רוב הסיכויים שתיפגעי גם ככה אז למה
בת כמה את?
שואל השאלה:
16
אבל מאמינה שעד שאני ימצא מישהו זה כבר יהיה 17.
אנונימית
זה תלוי בהרבה דברים אבל את האמת שכן
אבל אם את מספיק אוהבת בן אדם את אפילו לא תשאלי את השאלה הזו
אז התשובה היא כן
אין כמו אהבה!
אם את אוהבת את הבן אדם זה הכי כיף בעולם
אין כמו אהבה.
אנונימי
אנשים שאומרים שזה כואב או שחבל להכנס לזה כנראה פשוט היו עם הבן אדם הלא נכון ונפגעו, אני עם הבן אדם הנכון ואני אוהבת אותו כלכך וזה מדהים שיש לך תמיד מישהו שאוהב אותך ושם בשבילך זה הדבר הכי טוב שיש לי בעולם
^את סהכ בת 16, את עדיין לא יכולה לדעת אם הוא הבן אדם הנכון.. שמחה לשמוע שטוב לך אבל תמיד צריך לדעת שזה גם יכול להיגמר, כל מי שנכנס לזוגיות חושב שזה האחד כי טוב ביחד, אבל רוב הזוגות נכשלים, מקווה שלא אצלך פשוט אל תהיי ככ בטוחה
אנונימית