התחברות
הרשמה
האם צריך להודיע שיצאתי מבידוד?
6 בספטמבר 2020, 17:22
קורונה
בידוד
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אם אח שלי הקטן צריך להיות בבידוד אז גם אני צריכה להיות בבידוד?
להודיע למחנכת שלי שנכנסתי לבידוד והייתי במגע עם חולה מאומת?
סופש הבא אני באילת מתי להודיע למחנכת שלי שלא אהיה ביום חמישי צריך להודיע "מראש"
אם נחשפתי לחולה קורונה מאומת, מי אמור להודיע לי להיכנס לבידוד??? פליז זה ממש דחוף
מישהו שנחשפתי אליו צריך בידוד ויעבור בדיקת קורןנה כרגע אני לא צריכה בידוד נכון?
אח שלי נמצא בבידוד והוא נגע בי, אני עכשיו גם צריך להיות בבידוד?
אם אני בצבא ואני אומרת למשרד הבריאות שאני נכנסת לבידוד, למי צריך להודיע בצבא? רק למפקדת והיא לא תגיד לי משהו על זה?
נכנסתי לבידוד, איפה אני אמורה להודיע את זה? (אשמח אם ממש תפרטו את השלבים ולא רק תגידו 'למשרד הבריאות' או משהו כזה)
למה כל מי שהיה ליד חולה קורונה צריך להיות שבועיים בבידוד,וביבי צריך רק שבוע?
אם אני צריכה להיות בבידוד ואני יוצאת מהבית איך ידעו שיצאתי ויתנו לי קנס?
אם אח שלי בבידוד אני מחוייבת להודיע למחנכת שלי? למרות שאני לא מחוייבת להיות בבידוד