8 תשובות
שואל השאלה:
אז היא לא יכולה להוריד אותי בכוח?
אז היא לא יכולה להוריד אותי בכוח?
לא ממש, זה מה שהמורה שלי אמרה שנה שעברה...
אבל באמת תילחמי על זה ותראי לה את היכולת שלך.
אבל באמת תילחמי על זה ותראי לה את היכולת שלך.
שואל השאלה:
עברתי :)
עברתי :)
כל הכבוד!!!
כל הכבודד!!
אין מה לעשות..
ככה זה בבית ספר, אבל את צודקת.
קרה לי משהו דומה שהמורה רצתה להוריד אותי שנה שעברה(הייתי בי''א) ואז היא הגישה רותי על מגן גרוע ממש(בגלל המנהלת) לא בסוף הוכחתי לה שאני יכולה להישאר עקב הציון שקיבלתי בבגרות..
אבל למזלי יש לי מורה אחרת השנה.
אני חושבת שאם את באמת רוצה להישאר ב-4 אז תראי שאת כן יכולה להישאר בגלל הציונים וההשקעה שלך.
בתכלס, היא לא ממש יכולה להכריח אותך לרדת.
תבקשי ממנה הזדמנות נוספת אם היא תרצה בסוף להוריד אותך, ויש מצב שהיא באמת תשאיר אותך.
אבל את צריכה להראות לה(כמו שאמרתי) שאת באמת רוצה להישאר שם.
בהצלחה (;
ככה זה בבית ספר, אבל את צודקת.
קרה לי משהו דומה שהמורה רצתה להוריד אותי שנה שעברה(הייתי בי''א) ואז היא הגישה רותי על מגן גרוע ממש(בגלל המנהלת) לא בסוף הוכחתי לה שאני יכולה להישאר עקב הציון שקיבלתי בבגרות..
אבל למזלי יש לי מורה אחרת השנה.
אני חושבת שאם את באמת רוצה להישאר ב-4 אז תראי שאת כן יכולה להישאר בגלל הציונים וההשקעה שלך.
בתכלס, היא לא ממש יכולה להכריח אותך לרדת.
תבקשי ממנה הזדמנות נוספת אם היא תרצה בסוף להוריד אותך, ויש מצב שהיא באמת תשאיר אותך.
אבל את צריכה להראות לה(כמו שאמרתי) שאת באמת רוצה להישאר שם.
בהצלחה (;
תתווכחי אם את חושבת שתקבלי יותר
תשקיעי תעשי הרבה תרגילים
יש הסברים ביוטיוב לדוגמא יש ערוץ יוטיוב בשם pocketeacher שהוא מסביר ממש טוב
הכל זה התמדה
תשקיעי תעשי הרבה תרגילים
יש הסברים ביוטיוב לדוגמא יש ערוץ יוטיוב בשם pocketeacher שהוא מסביר ממש טוב
הכל זה התמדה