4 תשובות
יש יועצת או פסיכולוג בבית ספר
ואם הייתי במקומך וזה היה מביך אותי אז הייתי פשוט מתרצת על תירוץ אחר שאני רוצה ללכת לפסיכולוג או שפשוט אומרת: בא לי ללכת לפסיכולוג וזה משהו אישי אז אני לא חייבת להגיד למה
שואל השאלה:
סבבה תודה
בכיף למה לא