7 תשובות
שואל השאלה:
אז למה אומרים שאקסל זה לא בריא אם זה לא עושה כלום?
זה מלא קפאין
^בדיוק, בקיצור אל (אני יודעת שלא התכוונת, אבל בכללי)
אנונימית
סכרת ואולי גם בעיות בריאות בגלל הקופאין
^ברור שאפשר, אבל במינון מסויים (הוא דיבר על לשתות ברמה מוגזמת)
אנונימית
שואל השאלה:
משמין אני יודע.. הבנתי שזה עושה נזקים ורציתי לדעת איזה
משמין אולי ?