7 תשובות
תוכלי להעלות תמונה של התרגיל
אני יב ולמדנו היום שוב חזקות חח
אה את עושה נוסחת שורשים המוח שלי נתקע על הפחד של חזקות
אני יב ולמדנו היום שוב חזקות חח
אה את עושה נוסחת שורשים המוח שלי נתקע על הפחד של חזקות
קישורים מצורפים:
נוסחת שורשים
או טרינום
או טרינום
זה טרינום
שואל השאלה:
סבבה לא שאלתי מה זה אני צריכה לדעת מה לעשות עם זה
סבבה לא שאלתי מה זה אני צריכה לדעת מה לעשות עם זה
להציב בנוסחת שורשים
יש נוחסה ואת מוצאת נקודות שמאפסות את הפונקציה
בתיכון זה נקרא נקודות קיצון
בתיכון זה נקרא נקודות קיצון
a=למספר עם החזקה
b= למספר עם האיקס
c = למספר הרגיל
את מתייחסת רק למקדמים שלהם למספר שלפני
נגיד
x בחזקת 2 אז זה 1
שבע איקס שבע ואת מציבה בנוסחה לפי האותיות
b= למספר עם האיקס
c = למספר הרגיל
את מתייחסת רק למקדמים שלהם למספר שלפני
נגיד
x בחזקת 2 אז זה 1
שבע איקס שבע ואת מציבה בנוסחה לפי האותיות
באותו הנושא: