5 תשובות
אם הם יציבעו לאגודת ישראל או לש"ס אז יש מקום להתיר
ממש לא.
אם כבר להגביל הצבעות לפי אייקיו.
אם כבר להגביל הצבעות לפי אייקיו.
ממש לא
אחרי שאנחנו ממנים לכם את כל החיים בזמן שאתם יושבים ולומדים ספר מלפני 2000 שנה אתה שואל את זה?
לשאלה: לא
לשאלה: לא
מחזקת את fml
באותו הנושא: