9 תשובות
במי שאת אוהבת קל את אחרי זה לא תרגישי שלמה אם תבחרי את השני
אף אחד מהם.
את לא יכולה להכנס לזוגיות כשאת אוהבת עוד מישהו במקביל
לכי עם הלב שלך
שואל השאלה:
^14
אנונימית
מה
לכי על הראשון...
למה שתיהי עם מישהו שאת לא באמת אוהבת רק כי את חושבת שתהיו חמודים? אני מבינה שפשוט אכפת לך מה חושבים עליכם...
אם את לא אוהבת אותו אל תהיי איתו ואם את לא חושבת שתהיה לכם זוגיות טובה אז אל תהיי גם איתו
שואל השאלה:
^^זה לא קשור למה שחושבים מה נראה לך

שאני אומרת שניה זוג חמוד אני אומרת את זה שניה זוג חמוד לא מבחינת איך שנראה לאחרים אלה איך שניה אחד בשביל השני
אנונימית
תיהיה עם מי שיהיה לך יותר כיף