16 תשובות
לאדעת
שואל השאלה:
את לא מכירה אותי אני לא סימפ
אני פשוט משתף שכל בחורה יכולה לחרפן אותי
את לא מכירה אותי אני לא סימפ
אני פשוט משתף שכל בחורה יכולה לחרפן אותי
אנונימי
צחקתי מה אתה בוכה
שואל השאלה:
אני בכיין (:
אני בכיין (:
אנונימי
שואל השאלה:
קיצור קשה מאוד המצב הזה איך משנים
קיצור קשה מאוד המצב הזה איך משנים
אנונימי
אחי אתה רגיש, כן זה דבר, גם אני כזה, אנחנו נעלבים מכל דבר גם מדברים שאנשים זרים לגמרי אומרים לנו.
זאת ברכה אך גם קללה, תסתכל על הצדדים הטובים יותר ותנצל אותם זאת דעתי
זאת ברכה אך גם קללה, תסתכל על הצדדים הטובים יותר ותנצל אותם זאת דעתי
שואל השאלה:
וואי לגבי קלעת בול^^
כן אולי בגלל שאני רגיש באמת
וואי לגבי קלעת בול^^
כן אולי בגלל שאני רגיש באמת
אנונימי
חחחחח אתה פשוט ממש כמוני אז קל לזהות את זה.
נסה פחות לקחת ללב למרות שזה לא תמיד עובד, ומאוד חשוב תנסה להימנע מאובר לחשוב מה עשית לא בסדר
נסה פחות לקחת ללב למרות שזה לא תמיד עובד, ומאוד חשוב תנסה להימנע מאובר לחשוב מה עשית לא בסדר
בנות זה עם מתוסבך, אל תיקח אותנו קשה מידיי
אנונימית
כי אתה אפס
אנונימית
אמאלה יא ביצ למה את רעה
אנונימית
ככה מה הוא נפגע מכל בחורה ומכל דבר שישתלט על עצמו זה עולב
אנונימית
ככה
כי אתה ממש בודד
כמו 99 אחוז מסטיפס
כמו 99 אחוז מסטיפס
כי אתה סימפ
סתם לא יודעת
סתם לא יודעת
שואל השאלה:
יש משו^^
יש משו^^
אנונימי
באותו הנושא: