7 תשובות
ברורררר
הייתי רוצה :)
הייתי רוצה :)
כןן
יש לי אחד והוא פשוט מושלם!!!! וגם עוד 2 טרנסיות (הן בנות עכשיו) והן מדהימות! זה בעיקר תלוי באופן שבו אני מתחברת לבן אדם אבל בעיקרון הכי כיף לעשות דברים כאלה!
שואל השאלה:
אני ישמח שלא ידברו פה באנונימיות אפילו אני לא מדבר באנונימיות
אני ישמח שלא ידברו פה באנונימיות אפילו אני לא מדבר באנונימיות
כן
אנונימי
שואל השאלה:
אתן הייתן רוצות גייפרנד?
אתן הייתן רוצות גייפרנד?
באותו הנושא: