7 תשובות
יש הרבה כאלה
אישית לא אצא עםנאחד כזה כי זה לא הטעם שלי
לא הייתי יוצאת עם גבר נשי
יש סיבה שאני סטרייטית
שאלה קשה כן הייתי יוצעאת עם בחור שהוא עדין ולא נראה "ערס " אבל לכיוון של נשי לא חושבת
לי זה דווקא עושה את זה בטירוף!
אנונימית
כע ואם הם לובשים חציות שהתחתנו איתי ביי.
עם מישהו עדין או רגיש כן
עם נשי לא
מה זאת אומרת נשיים?
כאילו בנים בחצאיות לק ודברים כאילו?
כי אם כן אז חד משמעית!!
הייתי חוטפת ומתחתנת איתם(: