109 תשובות
ללא ספק המון מקרים סתם ככה קרו. השוטרים היום הפכו למילה שעדיף שלא אגיד..
בארה"ב זה קיים לדעתי
כן. זה קורה.
אנונימית
*שחורים. וכן זה קורה, אבל לא רק לשחורים לכולם; אבל שוב, אני לא יכול לשפוט כי בחיים לא התמודדתי עם בעיות מהסוג. לדעתי, השוטרים אוהבים להשתמש בכוח שלהם יותר מדי ולהתעלל באזרחים(שזה אחרת ממה שהם באמת אמורים לעשות).
כן, חשבתי שהם סתם בוכים.
אבל אז ראיתי שוטר רואה שני ילדים (אחד שחור ואחד לבן.)
ומרביץ לשחור בלי סיבה, כנראה הם צודקים איפשהוא..
אנונימי
כן..
ב100 אחוז.
אנונימית
עובדתית ומבחינה סטטיסטית זה מיתוס מופרך. ברור שיש מקרים בודדים כי זה מתחייב מבחינה סטטיסטית, אבל זה אצל כולם באותו מידה (יחסי למספר הפגישות עם המשטרה ולהתנגדות ממעצר, לא לכמות האוכלוסיה. זה לא אמור להיות קשור לכמות האוכלוסיה כי אם נגיד 1% מהאוכלוסיה עושה 50% מהפשע אז ברור שהם אמורים להיות בערך 50% מהנהרגים ע"י המשטרה ולא 1%).
^עזוב סטטיסטיקה, רוב הסטטיסטיקות טועים.
גם אני חשבתי כמוך עד שראיתי מקרים בעיניים, מדינת ישראל מופעלת באמצעות כוח על חלשים.
(
אנונימי
"עזוב סטטיסטיקה, רוב הסטטיסטיקות טועים."

ironic... מה זה אם לא סטטיסטיקה?

"גם אני חשבתי כמוך עד שראיתי מקרים בעיניים, מדינת ישראל מופעלת באמצעות כוח על חלשים."

לראות מקרים בודדים לא יכול ללמד אותך הרבה. אנקדוטה נשארת אנקדוטה.
"מקרים בודדים"
המקרים הבודדים האלו קורים יותר מידי פעמים, גם לחרדים,אתיופים, ערבים, ואולי לרוב אדם במדינת ישראל.
המשטרה מתפקדת גרוע ביותר, אז לא אתפלא אם הם גזענית.
אנונימי
ואללה אשכנזי פרווילג אתיופים אחראים ל50% מהפשיעה בישראל? חח תן לי לנחש ה50% האחרים שאחראים אלה ערבים נכון? הישראלים לא פושעים ולא עושים בלאגן סתם בגלל אנטישמיות לא רוצים אותם בבתי מלון ברחבי העולם
אנונימית
אנונימי

כמה הם קורים?
אנונימית

תראי לאיש קש הזה מה זה. תני לו בשינים! איש קש גזען וטיפש מגיע לו שתכניסי לו בימנית. כל הכבוד לך על האומץ והיכולת המדהימה שלך לתקוף אנשי קש שיצרת בדמיונך לטובת המולדת. בראבו. סחטין. לא פחות ממדהים.
זה לא רק אתיופים זה גם כהי עור, פשוט בארץ רוב כהי העור הם אתיופים לכן זה יותר מופנה מול העדה. ולשאלה, זה לא בולשיט את מוזמנת לצפות במחקרים וממצאים של שוטרים וחוקרים על כך.
כן, זה קורה.
לא תמיד, אבל קרה הרבה ועדיין קורה.
אשכנזי פריווילג
מה הקטע שלך עם שחורים ??
ראיתי אותך בהרבה שאלות !

אלו לא מקרים בודדים, לכל אתיופי יש חבר אתיופי שנעצר או שהמשטרה התחילה לשאול אותו שאלות סתם.
אני לא אומרת שכל השוטרים גזענים, אבל משום מה רק אתיופים נראים להם הכי חשודים.
אני בקיא בזה בגלל שאני מתעדכן בפוליטיקה מארה"ב ושם כולם מדברים על זה.

יש לך מקור או הוכחה?
זה לא בולשיט זה אמיתי!
יש הרבה אתיופים שנעצרים בלי סיבה.
כמה? יש הוכחה?
^אף גוף ממשלתי/משטרתי לא באמת טורח לבדוק את זה, איך יהיו לזה הוכחות?
בישראל באמת קשה למצוא נתונים אבל בארה"ב יש ועל פי הנתונים שם במבט ראשון זה נראה לא יחסי אבל אז כשמסתכלים על אחוזי פשיעה הטענה ליחס גזעני נעלמת. אז הגיוני שאותו דבר נכון גם פה.
^עזוב יריות
שוטרים עוצרים סתם ברחוב אנשים שחורים
אנונימית
כמה? איזה אחוז זה? כמה באוכלוסיות אחרות? זה יהיה טפשי מצידי לקבל ללא הוכחה את זה ששוטרים הם גזענים ומשעמם להם אז הם עוצרים אנשים סתם למרות שכל מעצר זה כאב ראש של ניירת בירוקרטיה ובזבוז זמן.
אם זה באמת קורה אז השאלה הבאה תהיה כמה זה באמת בעיה בחברה שלהם יחסית לבעיות אחרות כדי לדעת איפה זה צריך להיות בסדר העדיפויות.
^דבר ראשון, זה שככה זה בארצות הברית לא אומר שצריך להניח שזה ככה גם כאן. דבר שני, אני לא חושבת שהבנתי למה התכוונת בסדר עדיפויות- התכוונת שאם זה קורה אז זה לא חשוב ביחס לבעיות אחרות?
^^אני האנונימית (בטעות)
אין לי הוכחות להביא לך, זה פשוט קורה.
כבר כתבתי שאני לא חושבת שכל שוטר שעוצר שחור הוא גזען, אמרתי ששחורים נראים להם חשודים באופן טבעי ובגלל זה סתם עוצרים אותם.
ואני לא מדברת על מעצר כזה, אני מתכוונת על מקרים כאלה:
שוטרים עושים פטרולים בעיר- רואים שחור- חושדים- מתחילים לשאול שאלות.
מארה"ב אפשר ללמוד מה הטעויות שאנשים עושים בנושא ואיך הם יכולים להתחיל לשרוף ולשבור דברים על שקרים, וזה שהשחורים טוענים שמתייחסים אליהם לא הוגן זה לא אומר שזה המצב. ככה שאפשר ללמוד משם הרבה דברים חשובים.

אם יש בעיה ששוטרים חוטפים אתיופים במסווה של מעצר סתם לכיף או כי הם גזענים אז צריך לראות מה הגודל של הבעיה הזאת יחסית לבעיות אחרות למשל זה שיונים מחרבנות על אנשים זאת גם בעיה אבל תאונות דרכים זאת בעיה יותר גדולה. סדר עדיפות מה שנקרא.
לא אמרתי שזה הדבר הכי נורא שקורה במדינה ושזה צריך לטפל בזה מיד... אבל זה עדיין לא בסדר וגם אי אפשר לשנות דעות קדומות/סטריאוטיפים שיש לאנשים סתם ככה, אז גם אי אפשר ממש לטפל בבעיה הזאת.
בואי נניח ששוטרים באמת חושדים יותר באתיופים ושואלים אותם יותר שאלות בגלל זה. אז מה? למה זה בעיה וכמה זה בעיה אם כן?

במי את חושדת יותר שיעשה פיגוע, גבר ערבי צעיר או יהודי חרדי זקן? כי אני חושד יותר בערבי, וזה הגיוני מאוד כי יש דבר בעולם שנקרא סטטיסטיקה.

הפתרון של זה הוא לא להגיד לשוטרים לעשות עבודה פחות טובה ושלא יבדקו אנשים חשודים. אלא לדאוג שאותם קבוצות מיעוט יכבדו את המשטרה ויעשו פחות פשעים וככה המשטרה באופן אוטומטי תתייחס אליהם יותר טוב. לצאת לרחוב ולשרוף גלגלים זה רק מחזק את האמונות של השוטרים על כך שאותם מיעוטים הם בעלי תרבות של פשע וונדליזם.
אז אתה בעצם אומר שהחשד של השוטרים באתיופים הוא הגיוני וחיוני ?

אתיופים כן מכבדים שוטרים (רובם לפחות..).
השוטרים הם אלו שרצחו אתיופים בגלל חשד שאתה חושב שהוא רציונלי.
אנחנו התייחסנו למשטרה טוב עד שרוצחים.
כל ההפגנות שהיו, היו רגועות.
אוי אוי אוי.... אנשים יצאו לרחובות ונשרפו כמה גלגלים...
אבל למי אכפת מנערים שנרצחים נכון ? זה הגיע להם כי הם בטח פושעים אה ?
בהחלט. אין מספיק סטטיסטיקה אבל נוער אתיופי הוא מועד לפורענות בנושא של פשע. לכן לשאול חשודים שאלות בהתאם למסגרת החוק זה דבר מבורך שהשוטרים אמורים לעשות, לטובת הבטיחות בשכונות שלהם.
הדרך הכי טובה תהיה לשאול אם הם רוצים יותר שיטור או פחות וזה מה שעשו בארה"ב וגילו ש81% מהשחורים שם רוצים יותר או אותה כמות של שיטור.

אין לי מושג כמה אתיופים מכבדים שוטרים ולא נראלי שעשית מחקר בנושא.

את מי רצחו בגלל חשד?

ההפגנות היו אלימות. מהומות זה השם היותר נכון. וגם אם רק 2% היו שם אלימים, אם את נמצאת בזוגיות שרק 2% מהזמן הגבר נותן לך מכות, זה זוגיות "רגועה"?

"אבל למי אכפת מנערים שנרצחים נכון ? זה הגיע להם כי הם בטח פושעים אה ?"

איש קש ילדותי מאוד.
זה בסדר לשאול חשודים.
אבל לפנות אל אתיופי שיושב עם כמה 2 חברים לבנים שלו על ספסל זה בסדר ?
הם התנהגו אותו הדבר, האתיופי לא עשה משהו שונה מהלבנים או משהו מחשיד, הוא פשוט ישב.
זה נראה לך הגיוני לגשת רק אל האתיופי ?
לי זה נשמע כמו פחד לא הגיוני מצבע עור.

"אתיופים מכבדים שחורים" ? אתה התכוונת לשוטרים ?
לא עשיתי מחקר על זה, אבל לאתיופים לא הייתה סיבה לא לכבד שוטרים.
עזוב רגע אתיופים, יש כמות מכובדת של אנשים שלא מכבדים שוטרים.

חחח מה זה קשור ,!?!?!?
אמרתי שכל ההפגנות היו גרועות, רק ה2 האחרונות (אני חושבת) לא.
כמו שאתה רואה ההפגנות הקודמות לא הובילו לשום שינוי אז הגיע הזמן להשתמש בקצת כוח, אתה לא חושב ?

חחחחחחחחחחח מה זה איש קש ?
"אבל לפנות אל אתיופי שיושב עם כמה 2 חברים לבנים שלו על ספסל זה בסדר ?"

כל מקרה לגופו אין לי מושג, יש חוקים בעניין אז כל מה שבמסגרת החוק והסבירות.

""אתיופים מכבדים שחורים" ? אתה התכוונת לשוטרים ?"

חח כן

"לא עשיתי מחקר על זה, אבל לאתיופים לא הייתה סיבה לא לכבד שוטרים."

את משתמשת ביותר מדי עובדות מומצאות שנוחות לך שיהיו נכונות.

"כמו שאתה רואה ההפגנות הקודמות לא הובילו לשום שינוי אז הגיע הזמן להשתמש בקצת כוח, אתה לא חושב ?"

ממתי הפגנות מובילות לשינוי? אמרתי למה אי אפשר בכלל לצפות שהם יובילו לשינוי, ברור שהם רק יחמירו את המצב.
לפגוע ברכוש ואנשים בחפים מפשע? לא תודה.

"מה זה איש קש ?"

גוגל
אתיופי שיושב עם 2 חברים שלו***
לא שמתי לב לזה

חוקים בעניין מה ??
בעניין צבע עור שהוא לא לבן ?

למה עובדות ממוצאות ?
תגיד לי- איזו סיבה הייתה לאתיופים לשנוא שוטרים ???
לא הייתה סיבה וגם לא שנאו.

לפגוע ברכוש של חפים מפשע ??
מאיפה אתה יודע שהרכוש הזה הוא של אנשים חפים מפשע ?
הרכוש הזה הוא של המפגינים, זה בהסכמה.

מה הבעיה שלך לכתוב לי פה מה זה איש קש ?
חוקים של מה מותר למשטרה לעשות. אין קשר לצבע עור.

שנאת שוטרים זה תלוי תרבות, אם את חייה בתרבות שמעריצה אנשים שמעשנים ועושים מסיבות עד מאוחר ופושעים זה מגניב בעינייך אז הגיוני שתתפתח שנאת שוטרים שתמיד "הורסים את המסיבה"

"מאיפה אתה יודע שהרכוש הזה הוא של אנשים חפים מפשע ?
הרכוש הזה הוא של המפגינים, זה בהסכמה."

הם חוסמים כבישים שלא שלהם, זורקים דברים על רכבים וחנויות של אחרים, וגם אם את רק לוקחת את הצמיג שלך ושורפת אותו אז את מזהמת את האוויר של כולם.

"מה הבעיה שלך לכתוב לי פה מה זה איש קש ?"

יותר מהיר לכתוב גוגל
אשכנזי פריווילג
זה נשמע שאתה יוצא מתוך נקודת הנחה שנוער אתיופי בארץ הוא מלא בפשיעה, מדוע?
מה זה קשור לתרבות ?
אנחנו מדברים על אתיופים, אתיופים לא שנאו שוטרים.

חחח איזה מסכנים האנשים בכבישים... הם עמדו בפקק כי מישהו נרצח, גועל נפש !
צריך להחזיר את המפגינים האלה לאפריקה !!!
באמת אכפת לך מהאוויר שאתה נושם ?? לך תפסיק את המנהג בל"ג בעומר.
20 אלף מדורות שמגיעות לגובה 2 מטר כל שנה יש ואתה מדבר איתי על שריפה חד פעמית של כמה צמיגים בודדים בהפגנה חשובה....

חחח נו תכתוב לי פה מה זה.
אם אתה יכול לכתוב לי פה מגילות, אז אתה יכול גם לכתוב לי מה זה איש קש.
פשוט כי יש להם יותר אחוז אישומים מחלקם באוכלוסיה ופי 4 יותר קטינים בכלא. אפשר להגיד שהם מקבלים אישומים סתם אבל זה לא נראה סביר.

וגם מה שהם עשו בהפגנות מלמד עליהם הרבה.
בקשר לאישומים זה בדיוק העניין, אף גוף ממשלתי לא טורח לבדוק את המקרים לשורש העניין.

"וגם מה שהם עשו בהפגנות מלמד עליהם הרבה."
מה היה בהפגנות? לפי מה שזכור ראשית לא כל המפגינים היו אתיופים ושנית לא כל מי שהיה בהפגנות הפך ניידות.
"מה זה קשור לתרבות ?
אנחנו מדברים על אתיופים, אתיופים לא שנאו שוטרים."

תרבות האתיופים קשורה, אבל אני לא בקיא בה. תרבות הרחוב יותר משמעותית. ידוע שילדים שמבלים הרבה זמן ברחוב מתחילים לשנוא משטרה כי המשטרה תמיד הורסת את המסיבה.

"חחח איזה מסכנים האנשים בכבישים... הם עמדו בפקק כי מישהו נרצח, גועל נפש !"

כן מה הם אשמים? ומי נרצח? סולומון טקה? לא דבר שצריך לצאת לרחובות בגללו. לא על כל רצח יוצאים לרחובות ובטח לא מוות כזה שהיה בסך הכל קארמה בטעות כי סולומון היה עבריין שהתנגד למעצר והיריה היתה כאזהרה לרצפה והכדור קפץ לו ללב. לא אובדן כזה גדול.

"באמת אכפת לך מהאוויר שאתה נושם ?? לך תפסיק את המנהג בל"ג בעומר."

הפסקתי מזמן זה באמת זוועה.

איש קש זה להציג את הטענה של האחר בצורה מוגזמת/שקרית כדי לתקוף בעזרת זה את הצד השני.
נחמד לדעת שכדור של אקדח יכול לקפץ
אנונימית את לא מוסיפה לדיון בכלום את לא שווה התייחסות.
אזכור לעתיד להיזהר מכדורים מקפצים תודה
"בקשר לאישומים זה בדיוק העניין, אף גוף ממשלתי לא טורח לבדוק את המקרים לשורש העניין."

זה עוד פעם צייד רוחות רפאים, יש לך הוכחה כל שהיא? כי ממה שידוע לי מערכת המשפט מאוד שמאלנית ו"יפת נפש", תראי איך הם מוותרים למחבלים ערבים. אז אין לי סיבה לקבל את הטענה הזאת סתם.

" לפי מה שזכור ראשית לא כל המפגינים היו אתיופים ושנית לא כל מי שהיה בהפגנות הפך ניידות."

עדיין. אם את בזוגיות שרק 2% מהזמן הגבר נותן לך מכות אז זאת זוגיות טובה? מה זה מלמד על הבנאדם?
תרבות האתיופים לא קשורה. איך אתה יכול להגיד דבר כזה על תרבות שאתה לא מכיר? מה שכן קשור זה הצבע עור השחור
אנונימית
"זה עוד פעם צייד רוחות רפאים, יש לך הוכחה כל שהיא?"
מסכימה איתך שאין לי הוכחות כתובות, אבל בדיוק כמו שלי איך הוכחות אז גם לך איך הוכחות להפריך את הטענות שלי, אבל זה לא סותר את העובדה שניתן לראות לפי היגיון בריא שהמצב הנוכחי לא בסדר.

"עדיין. אם את בזוגיות שרק 2% מהזמן הגבר נותן לך מכות אז זאת זוגיות טובה? מה זה מלמד על הבנאדם?"
דבר ראשון לדעתי הדוגמא הזאת לא תואמת למצב. שנית, אי אפשר להתווכח על העובדה שבכל הפגנה בשנים אלו יש קמצוץ של אלימות, נכון? כמובן שאני לא באה להצדיק את מה שקרה אבל אני אומרת שלא צריך לשפוט עדה שלמה על פי הקיצוניים שבה.
נטל הראיה חל על טוען הטענה. אם אני טוען שקיים חד קרן קסום אני צריך להוכיח את לא צריכה להפריך.

המצב הנוכחי לא בסדר השאלה אשמת מי זה ואיך אפשר לתקן את זה

לא בכל הפגנה יש אלימות, לא אמורים לשפוט את כולם על פי הקיצוניים אבל ככה אנשים יעשו באופן טבעי. מה גם שהמתונים בחברה, שהם הרוב, אמורים לצאת נגד הקיצוניים ובטח שלא לעודד אותם. יש כאלה שאומרים שבגרמניה הנאצים רק 7% היו ממש נאצים (בלי להשוות כמובן), והשאר זרמו או שתקו. אין נתונים בדיוק מה אחוז האלימים בהפגנות, מה שבטוח זה שהרוב לא עשו הרבה כדי להרגיע את המיעוט.
"תרבות האתיופים קשורה, אבל אני לא בקיא בה."
יופי, אז אם אתה לא בקיא בזה למה אתה אומר שאני חיה בתרבות שמעריצה אנשים שמעשנים, עושים מסיבות ופושעים זה מגניב ?
זו ממש לא התרבות האתיופית- לא של האתיופים פה ולא של האתיופים באתיופיה !
"ידוע שילדים שמבלים הרבה זמן ברחוב מתחילים לשנוא משטרה כי המשטרה תמיד הורסת את המסיבה."
ידוע ששוטרים ניגשים אל אתיופים שסהכ יושבים על ספסל עם חברים אחרי השעה שבע בערב מאיזושהי סיבה (אולי כי הם נראים חשודים חחח).

"כן מה הם אשמים?"
הם ממש לא אשמים, אבל במקום להביע תמיכה כולם העלו פוסטים זועמים לפייסבוק ולאינסטגרם על כמה שהאתיופים הם פראיים וצריכים להחזיר אותנו לאתיופיה ועל זה שהם נתקעו בכבישים 3 שעות.

"סולומון היה עבריין"
מה הוא עשה בדיוק ? (אני שואלת כי אני באמת לא יודעת)
"שהתנגד למעצר והיריה היתה כאזהרה לרצפה והכדור קפץ לו ללב."
מאיפה אתה יודע ? היית שם ?
"לא אובדן כזה גדול."
לא בשבילך, בשביל המשפחה והחברים שלו- כן.

"הפסקתי מזמן זה באמת זוועה."
אני שמחה שהפסקת עם זה (באמת!).

תודה שסופסוף כתבת לי מה זה.
^חחח לפעמים קשה לי להאמין שאת אתיופית.
אם את באמת אתיופית את אמורה לדעת שהעדה ממש לא אלימה.
שוב- בשבילך הוא לא אובדן גדול.
איזה פשעים הוא עשה ?
^זה שאת גרה לידו לא עושה אותך מומחית לחיים שלו, כל עוד מישהו עם סמכות לא יגיד שהוא היה פושע אני לא אאמין. ונניח וכל מה שאמרת נכון- מגיע לו למות? לגנוב ולשדוד אנשים הרבה עושים אז נהרוג את כולם? וכנל על לעשן סמים. ושוב אגיד, אני לא מצדיקה פשעים וכמובן נגד זה, אבל שום דבר לא מצדיק את הרצח המזעזע שקרה שם
ושוב פעם- בקשר לעדה האלימה, את גבירתי, מכלילה.
"יופי, אז אם אתה לא בקיא בזה למה אתה אומר שאני חיה בתרבות שמעריצה אנשים שמעשנים, עושים מסיבות ופושעים זה מגניב ?"

זאת תרבות הרחוב לא התרבות האתיופית, ואם אתה אתיופי או לא משנה מאיזה עדה ברחוב אתה מושפע מהתרבות שלו.

"ידוע ששוטרים ניגשים אל אתיופים שסהכ יושבים על ספסל עם חברים אחרי השעה שבע בערב מאיזושהי סיבה (אולי כי הם נראים חשודים חחח)."

גם אם כן אין בזה שום פסול.

"במקום להביע תמיכה כולם העלו פוסטים זועמים לפייסבוק ולאינסטגרם על כמה שהאתיופים הם פראיים וצריכים להחזיר אותנו לאתיופיה ועל זה שהם נתקעו בכבישים 3 שעות."

זה אחרי שתקעו אותם בכבישים בלי שהם אשמים, אבל מה הם עשו לפני? יש לך נתונים כמה מתוך האנשים שנתקעו בכבישים תמכו באתיופים וכמה לא?

"(אני שואלת כי אני באמת לא יודעת)"

תקראי בויקיפדיה ואם את רוצה להתעמק יותר תלכי למקורות שהם מביאים למטה.
זה מובן שהיא לא מכלילה את כל העדה כי היא חלק ממנה וברור שהיא לא חושבת את זה על עצמה. כשאנשים אומרים "יהודים הם x" "אשכנזים הם x" זה 99% מהזמן לא באמת מכליל אלא ברור שהם רק נותנים מאפיין שמופיע יחסית יותר באותה קבוצה. ככה אנשים מדברים וברור שהיא לא הכלילה.
^היא כן מכלילה
בכל תשובה שלה על אתיופים היא מכלילה
היא שונאת אתיופים
לתת תכונה לקבוצה זה לא אומר שהיא מכלילה, על פי עקרון החסד צריך להבין את דבריה לא בתור הכללה שכולם אלימים (מה שלא הגיוני כי היא חלק מהקבוצה וכי זה ידוע שזה לא נכון), אלא בתור טענה שיש יותר אלימות יחסית לקבוצות אחרות.
"גם אם כן אין בזה שום פסול."
למה לא פסול ? אסור לשבת על ספסל בערב ולדבר עם חברים ?
זה קורה להרבה אתיופים.

"זה אחרי שתקעו אותם בכבישים בלי שהם אשמים, אבל מה הם עשו לפני?"
זה חסר רגישות, מישהו נרצח והם מתלוננים על פקקים.
"יש לך נתונים כמה מתוך האנשים שנתקעו בכבישים תמכו באתיופים וכמה לא?"
אין לי נתונים ניגה, אבל אני משערת שחלק מהתגובות: "תחזרו לאפריקה", "ברברים" או "תגידו תודה שהעלנו אתכם" באו מהאנשים שנתקעו שם.

איזה שטויות !!
תפרו לבחור תיק כדי שהרצח יהיה מוצדק.
^^זאת כן הכללה, אתיופים לא אלימים !!

אתה לא ראית תשובות שלה באתר....
הילדה שונאת אתיופים !!!!
היא לא אתיופית. ואשכנזי די כבר אתה הראשון לצעוק אנטישמיות אבל מכחיש שיש גזענות במדינה הזאת
אנונימית
ועצם זה שאתה קורא לעצמך אשכנזי פריווילג מראה שאתה גזען
אנונימית
^^מה זה אומר בכלל ??
מה הקטע שאת אומרת שהעדה אלימה, אבל אתיופים לא ?
הסקתי את זה מכל התשובות הגזעניות שלך באתר.
וואו יש כל כך הרבה שאני כבר לא זוכרת...
^אין צורך לחפש זה בכל שאלה
דוגמא מהשאלה הזאת- "למה שהם יתמכו בעדה אלימה?"
^^אני לא "שותקת"
באת שאני לא זוכרת, את מוזמנת להיכנס לכל שאלה בתגית של האתיופים שענית עליה ולראות.
"אסור לשבת על ספסל בערב ולדבר עם חברים ?
זה קורה להרבה אתיופים."

מותר לא עוצרים אותם רק שואלים שאלות ומבקשים לראות תעודת זהות או משהו, גם אם הם שואלים רק בגלל שהם שחורים ורק בגלל זה הם חושדים בהם עדיין זה בסדר הם עושים את העבודה שלהם. הדרך לטפל בזה זה לא להגיד לשוטרים להפסיק לחשוד בשחורים אלא לוודא שאתיופים לא מדרדרים לרחובות ואז המיעוט מוציא שם רע לכולם.

"זה חסר רגישות, מישהו נרצח והם מתלוננים על פקקים."

המון אנשים מתים כל יום, זה לא אשמתם וזה לא מועיל לכלום וזה לא חוקי אז ברור שהם יתעצבנו וזה זכותם המלאה לרצות לחיות תחת שלטון חוק ולא אנרכיה של אנשים ממורמרים. הוא גם בכלל לא נרצח.

"אני משערת שחלק מהתגובות: "תחזרו לאפריקה", "ברברים" או "תגידו תודה שהעלנו אתכם" באו מהאנשים שנתקעו שם."

זה סביר להניח אבל שאלתי מה הם עשו שהגיע להם להיתקע ואת מביאה לי משהו שהם עשו אחרי שכבר תקעו אותם.

"תפרו לבחור תיק כדי שהרצח יהיה מוצדק."

קונספירציה מעניינת יש לך הוכחה? העולם הוא משולש פיצה ולא היתה נחיתה על הירח כי הירח הוא מגבינה בכלל. סתם ככה שתדעי.
אין לכן רמה אתם תוקפים אותה בתור איש קש ואתם מסלפים את דבריה, אני הבנתי מראש מה הכוונה שלה ועובדה שצדקתי, אתן מכניסות למילים שלה משמעות מפגרת וגזענית משלכן בניגוד גמור לעקרון החסד. אם אכפת לכן מאתיופים לפחות תתנהגו אליה כמו בנאדם.
"מותר לא עוצרים אותם רק שואלים שאלות ומבקשים לראות תעודת זהות או משהו"
סבבה שמותר, אבל זה לא בסדר לחשוב שכל אתיופי שיושב עם חברים שלו על ספסל הוא מסוכן חחח.
חחחחח אני מעדיפה לא להגיב על ההמשך של הפסקה הזאת.

"המון אנשים מתים כל יום, זה לא אשמתם וזה לא מועיל לכלום"
כבר הסכמתי איתך שזו לא אשמתם.
"וזה לא חוקי"
לכל אחד יש זכות להפגין !
למה אתה אומר שהוא בכלל לא נרצח ?

"זה סביר להניח אבל שאלתי מה הם עשו שהגיע להם להיתקע ואת מביאה לי משהו שהם עשו אחרי שכבר תקעו אותם."
אוקיי אז לא הבנתי אותך נכון.
בקשר למה שכתבת למעלה- זה לא משנה כמה אנשים תמכו באתיופים לפני ההפגנה הזאת, זה עדיין לא קול שהם שונאים אתיופים בגלל זה.
שוב- מישהו נרצח והם כועסים על הפקקים...

"העולם הוא משולש פיצה ולא היתה נחיתה על הירח כי הירח הוא מגבינה בכלל. סתם ככה שתדעי."
אתה צוחק עלי וזה לא נעים לי.
"אתן מכניסות למילים שלה משמעות מפגרת וגזענית משלכן"
אני מבינה מהמשפט הזה שלא ראית תשובות אחרות שלה.
אחרי שקראתי דברים שהיא כתבה, הוא נראה לי גזעני.
היא גזענית כלפי העדה שלה !!!!!

"אם אכפת לכן מאתיופים לפחות תתנהגו אליה כמו בנאדם."
אכפת לי מאנשים שלא שונאים אנשים סתם.
love u so much
אני לא אחפש בשבילך.
שוב- את מוזמנת ללכת לראות בעצמך תשובות גזעניות שכתבת, תאמיני לי שלא חסר.
^^כל דבר שלה נראה לי גזעני***
אשכנזי פריווילג, אם דיברת אליי בין היתר בקשר ל'תקיפה' אני בטוחה שלומר את הדעה שלי זאת לא תקיפה. ובקשר ל'אם אכפת לכן מאתיופים לפחות תתנהגו אליה כמו בן אדם'- בוא תצביע לי על מילה או משפט שעניתי לא במקום ואם אמצא לנכון אני גם אתנצל על כך.

love u so much, צר לי לבשר לך אבל גם כשאת אומרת 'ערבים זאת עדה אלימה וזאת עובדה' זה משפט מתגזען במהותו. אם הכוונה שלך היא לא להכליל למה שתשתמשי במילה הכוללת עדה ולא לדוגמא חלק מהעדה? בדיוק כאן זאת ההכללה.
"לכל אחד יש זכות להפגין"

לא באלימות ולא לחסום כבישים וצריך אישור מהמשטרה לפני אם זה הרבה משתתפים.

"למה אתה אומר שהוא בכלל לא נרצח"

כי לא היתה כוונת זדון הוא לא כיוון עליו את האקדח בכלל.

"זה עדיין לא קול שהם שונאים אתיופים בגלל זה."

הגיוני לשנוא פורעי חוק, אני בטוח שאף אחד לא שונא את כל האתיופים בגלל זה אף אחד לא מספיק מטומטם.
וזה היה ברור מההתחלה שדבר כזה יגדיל את השנאה כלפי האתיופים, אפשר להתווכח אם זה נכון או לא אבל מה שבטוח שזה היה ידוע מראש.

"מישהו נרצח והם כועסים על הפקקים"

עבריין נהרג באשמתו ובלי קשר אליהם מוציאים את העצבים עליהם בצורה של פריעת חוק. כן.. נראלי שזה מוצדק לכעוס.

"אתה צוחק עלי וזה לא נעים לי."

אל תקחי ללב אין כוונה לפגוע. זרקת קונספירציה בלי בסיס ואין לזה יותר ערך מהתאוריות האחרות.
"אני מבינה מהמשפט הזה שלא ראית תשובות אחרות שלה"

עשיתם את זה פה מול עיני והיא לא אמרה שום דבר גזעני פה אז סביר להניח שאות ודבר נכון לגבי המקומות האחרים.

"אכפת לי מאנשים שלא שונאים אנשים סתם."

היא חייה בחברה הזאת לכי תדעי מה היא עברה שם. ואני בטוח שהיא לא שונאת סתם אתיופים אקראיים.
שואל השאלה:
וואו יא חופרים תגידו לא נמאס לכם להתווכח על זה כבר שבוע
אנונימית
^אם לא נאה לך, מוזמנת להתנתק מהשאלה :)
"אני בטוח שאף אחד לא שונא את כל האתיופים בגלל זה אף אחד לא מספיק מטומטם."
אל תיהיה כל כך בטוח....

"עבריין נהרג באשמתו"
הוא לא עבריין וזה לא היה באשמתו !!!!

עם שאר הדברים שכתבת אני לא יכולה להתווכח.

אני שונאת את השם החדש שלך.
"עשיתם את זה פה מול עיני והיא לא אמרה שום דבר גזעני פה אז סביר להניח שאות ודבר נכון לגבי המקומות האחרים."
נכון, ראית תשובה אחת שלה מתוך אלפי תשובות גזעניות.
היא שונאת אתיופים !!!!!
זכותה לא להסכים עם אתיופים או תמיד להיות בעדנו, אבל יש הבדל בין לא להסכים לבין לכתוב דברים רעים עלינו סתם כמו שאתה כותב.

"היא חייה בחברה הזאת לכי תדעי מה היא עברה שם."
חחח למה אתה כותב את זה ככה ?
אתה עושה מהאתיופים עבריינים מסוכנים, אנחנו ממש לא כאלה !

"ואני בטוח שהיא לא שונאת סתם אתיופים אקראיים."
אני בטוחה שכן.
שואלת השאלה
נמאס לי, אבל אני לא יכולה להתקפל ראשונה.
שהם יוותרו קודם.
אני יודעת שזאת כבר חפירה אבל הייתי חייבת לציין דבר אחרון- מדהים שבשנייה שביקשתי שיראו לי מילה אחת שתקפתי בה, שניהם ברחו עם הזנב בין הרגליים.
julio macias

את ממציאה לעצמך מציאות בראש ומצפה שאני אתמודד איתה, אני מבקש עובדות וכשכתוב משהו בויקיפדיה שלא מתאים לך לאג'נדה את ישר אומרת שזה קונספירציה אז אין לנו איך להתקדם.

מה הבעיה בשם שלי? הבנת מה הוא אומר? חוץ מזה שהוא ארוך וזה בכוונה כדי לסבך אנשים חחח

את תוקפת אותה כאיש קש אני ממש לא חושב שהיא גזענית או מכלילה ממה שראיתי עד עכשיו
יש לה את חזקת החפות מפשע עד שלא יוכח אחרת.

לא עשיתי מהאתיופים עבריינים את עוד פעם משנה מה שאני אומר.
hey stranger

הפסקתי להתייחס כי את משעממת אותי ואין לך שום רמה.
"את ממציאה לעצמך מציאות בראש ומצפה שאני אתמודד איתה, אני מבקש עובדות וכשכתוב משהו בויקיפדיה שלא מתאים לך לאג'נדה את ישר אומרת שזה קונספירציה אז אין לנו איך להתקדם."
לא כל מה שכתוב בויקיפדיה נכון.
אפשר גם לשנות דברים שם.
גם בויקיפדיה כתוב שמי שטיפלה במקרה הזה הייתה מקורבת לשוטר שרצח את טקה.
תפרה לו תיק רציני ולא עשו כלום לשוטר.

"מה הבעיה בשם שלי? הבנת מה הוא אומר?"
ליברליסט וריאליסטי, נכון?
לא אוהבת, שם מכוער! (בלי קשר למשמעות)

"את תוקפת אותה כאיש קש"
חחחחחח תפסיק להשתמש במושג הזה !!
אני עדיין לא מבינה איך משתמשים בזה או איך זה קשור.

"אני ממש לא חושב שהיא גזענית או מכלילה ממה שראיתי עד עכשיו
יש לה את חזקת החפות מפשע עד שלא יוכח אחרת."
משפט הקסם: "ממה שראיתי עד עכשיו"- אתה לא ראית את מה שהיא כתבה וחבל.
כבר הוכח אחרת- היא גזענית !

"לא עשיתי מהאתיופים עבריינים את עוד פעם משנה מה שאני אומר."
אני אומרת את זה איך שזה באמת !
^^כי אני לא אלך עכשיו לחפש ב2000 שאלות בין 15000 תשובות, תשובות גזעניות שלך !!!
ליברטריאליסטי
הכל בסדר, רק מעניין שעד עכשיו הייתי מספיק לרמתך בדיון הארוך הזה, עד לשנייה שלא היה לך מה לומר. המשך יום טוב :)
"לא כל מה שכתוב בויקיפדיה נכון."

ברור אבל זה המקור הכי טוב שאפשר להציע, אם אין לך מקור יותר טוב אז אין אפשרות לדיון.

"גם בויקיפדיה כתוב שמי שטיפלה במקרה הזה הייתה מקורבת לשוטר שרצח את טקה."

לא אומר לי הרבה, השופט לא קשור לשוטר ככה שזה לא משנה.

"כבר הוכח אחרת- היא גזענית !"

לא הוכח ולא נעליים.

"אני אומרת את זה איך שזה באמת !"

פשוט לא. אני הסברתי את עצמי כבר ובחיים לא אמרתי שכולם עבריינים או משהו כזה. מה שכן אמרתי זה שהגיוני שהם יהיו יותר חשודים בגלל הסטטיסטיקה זה הכל. זה ממש לא אומר שהם עבריינים את לוקחת את זה למקום הזוי.
hey stranger

לא היית מספיקה אל תחמיאי לעצמך, מתי שהוא פשוט נמאס לי להתווכח עם מישהי שלא יודעת מה עקרון החסד איש קש או חזקת החפות. או שאת יודעת ופשוט לא שמה על זה. כך או כך את בזבוז זמן.
"ברור אבל זה המקור הכי טוב שאפשר להציע"
אין לי מקור טוב יותר.
גם אם זה המקור הכי טוב זה לא אומר שהכל שם נכון !

"השופט לא קשור לשוטר ככה שזה לא משנה."
המשטרה חוקרת את המקרה, לא השופט.
בבית המשפט מקבלים את כל הפרטים ככה שזה כן משנה.

"לא הוכח ולא נעליים."
שוב- אתה לא ראית !!!!

"אני הסברתי את עצמי כבר"
בפעם הבאה תסביר את עצמך טוב יותר.

"שהגיוני שהם יהיו יותר חשודים בגלל הסטטיסטיקה זה הכל."
זה לא נכון, איפה ראית את הסטטיסטיקה הזאת ?
תוכיח !!
^^בתור אחד שמאשים אותי בהתנהגות לא הולמת לבני אדם, הייתי מצפה ממך ליותר אבל טעיתי כנראה. מאחלת לך לפתוח מעט את האופקים שלך ולצאת מהקופסא, בהצלחה
"גם אם זה המקור הכי טוב זה לא אומר שהכל שם נכון !"

הסיכוי שמשהו לא נכון הוא נמוך בעיני ולא מספיק כדי למחוק את כל מה שכתוב שם, לכן מבחינתי הכל בחזקת נכון עד שלא יוכח אחרת.

"המשטרה חוקרת את המקרה, לא השופט."

לא. יש על זה משפט עכשיו.

"בבית המשפט מקבלים את כל הפרטים ככה שזה כן משנה."

מקבלים את כל הפרטים מכולם ולא לוקחים מה שמגיע מהמשטרה כנכון בוודאות, מה נראה לך שהם לא יודעים שהיא קרובת משפחה שלו? תני לשופטים ולעורכי דין לעשות תעבודה.

"שוב- אתה לא ראית !!!!"

לכן לא הוכח.

"זה לא נכון, איפה ראית את הסטטיסטיקה הזאת ?"

הם עושים יותר פשעים מהשאר (באחוזים).
"מקבלים את כל הפרטים מכולם ולא לוקחים מה שמגיע מהמשטרה כנכון בוודאות, מה נראה לך שהם לא יודעים שהיא קרובת משפחה שלו? תני לשופטים ולעורכי דין לעשות תעבודה."
הם יודעים, אבל היא עדיין "חקרה" את המקרה.

"לכן לא הוכח."
לא הבנתי.. בגלל שאתה לא ראית זה לא הוכח ?
גם אם אני אביא לך הוכחות אתה עדיין לא תאמין שאוהבת אותך כל כך גזענית כי שניכם גזענים (ממש מתאימים אחד לשני חחח).

"הם עושים יותר פשעים מהשאר (באחוזים)."
זה נכון לשנת 2007. זה לא עדכני.
וגם אם תביא עדכני זה עדיין לא משנה כי יש יותר לבנים/מזרחים מאתיופים, אז אנחנו לא עושים יותר פשעים מלבנים/מזרחים ועדיין נטפלים לעדה שלי.
"הם יודעים, אבל היא עדיין "חקרה" את המקרה."

אז??? זה שהיא חקרה את המקרה לא אומר שהיא יכולה להמציא עובדות, וגם היא כבר לא אחראית על מה יהיה העונש שלו בגלל שזה עבר לבית משפט.

"לא הבנתי.. בגלל שאתה לא ראית זה לא הוכח ?"

כל עוד לא ראיתי הוכחה אז מבחינתי זה לא הוכח.

"גם אם אני אביא לך הוכחות אתה עדיין לא תאמין שאוהבת אותך כל כך גזענית כי שניכם גזענים (ממש מתאימים אחד לשני חחח)."

העובדה שאמרת את זה עכשיו רק מוכיחה לי יותר שהיא לא גזענית כי אני לא גזען. או שאין לך מושג מה זה גזענות או שאת מדמיינת דברים כי אני לא גזען.

"זה נכון לשנת 2007. זה לא עדכני."

אז? יש לך מידע עדכני יותר? ושימי לב שהנתונים הולכים לכיוון של יותר אחוזי פשיעה יחסית לאוכלוסיה לכן זה לא עוזר לך בכלום.

"וגם אם תביא עדכני זה עדיין לא משנה כי יש יותר לבנים/מזרחים מאתיופים, אז אנחנו לא עושים יותר פשעים מלבנים/מזרחים ועדיין נטפלים לעדה שלי."

אוי וי... אמרתי שאתם עושים יותר ביחס לאחוז שלכם באוכלוסיה... ברור שסהכ כל השאר עושים יותר כי הם הרוב המוחלט של האוכלוסיה.
"אז??? זה שהיא חקרה את המקרה לא אומר שהיא יכולה להמציא עובדות"
היא כן יכולה להמציא דברים (לא מאשימה אותה.. יש אנשים שיעשו הכל בשביל משפחה).

"כל עוד לא ראיתי הוכחה אז מבחינתי זה לא הוכח."
מילת הקסם: "מבחינתי".

"אני לא גזען."
זה כל מה שגזען מסווה יאמר....

"אז? יש לך מידע עדכני יותר?"
לא, אבל אחי אתה לא יכול להסתמך על משהו שנקבע לפני 14 שנים !!!!

"אמרתי שאתם עושים יותר ביחס לאחוז שלכם באוכלוסיה..."
יופי, אז אתה כן מסכים איתי שמסיבה לא הגיונית שוטרים נטפלים לאתיופים יותר ?
"היא כן יכולה להמציא דברים (לא מאשימה אותה.. יש אנשים שיעשו הכל בשביל משפחה)."

לא נראלי שאת יודעת איך משפט מתנהל. אם אפשר להמציא עובדות אז גם העו"ד של הצד השני ימציא מה שבא לו.

"מילת הקסם: "מבחינתי"."

למי את חושבת שהתכוונתי?

"זה כל מה שגזען מסווה יאמר...."

זה גם כל מה שלא גזען יגיד. דרך אגב את גזענית ומיזאנדרית.

"לא, אבל אחי אתה לא יכול להסתמך על משהו שנקבע לפני 14 שנים !!!!"

למה לא? אני לא אומר שזה לא יכול היה להשתנות מאז אבל כל עוד את לא נותנת לי סיבה טובה לחשוב שהיה שינוי לצד הטוב אין לי סיבה להאמין. ואני לא מסתמך רק על זה אלא גם על מה שראיתי שהם עשו בהפגנות וזה מלמד שהם כנראה לא נהפכו למלאכים פתאום.

"יופי, אז אתה כן מסכים איתי שמסיבה לא הגיונית שוטרים נטפלים לאתיופים יותר ?"

מה? לא. אם חברה מסוימת עושה יותר פשע ממה שמצופה מבחינה סטטיסטית אז זה ביסוס הגיוני לסטריאוטיפ עליהם והגיוני לחשוד בהם יותר.
"לא נראלי שאת יודעת איך משפט מתנהל. אם אפשר להמציא עובדות אז גם העו"ד של הצד השני ימציא מה שבא לו."
נכון, כולם ממציאים דברים.

"למי את חושבת שהתכוונתי?"
הרגיש לי שקבעת עובדה: אוהבת אותך כל כך לא גזענית !

"זה גם כל מה שלא גזען יגיד."
לא, אנשים שהם לא גזענים לא צריכים בכלל לציין שהם לא גזענים.

"דרך אגב את גזענית ומיזאנדרית."
אני גזענית ? תוכיח (רציתי לכתוב עכשיו שאני לא גזענית אבל.....:)
אתה שוב עושה את זה !!! (משתמש במושגים שאני לא מכירה):
מה זה מיזאנדרית ?????

"את לא נותנת לי סיבה טובה לחשוב שהיה שינוי לצד הטוב אין לי סיבה להאמין."
כבר נתתי לך סיבה- עברו 14 שנים מאז שכתבו את זה.

"מה שראיתי שהם עשו בהפגנות וזה מלמד שהם כנראה לא נהפכו למלאכים פתאום."
ההפגנה הייתה אלימה, זה לא עושה את האנשים אנשים אלימים.
גזען.

"והגיוני לחשוד בהם יותר."
באמת ?? יותר ממה שצריך לחשוד בלבנים ?
אתה רק מוכיח שלבנים פוחדים משחורים !!
"נכון, כולם ממציאים דברים."

תלמדי משפטים קצת.

"אני גזענית ? תוכיח (רציתי לכתוב עכשיו שאני לא גזענית אבל.....:)"

כן את גזענית. קודם תוכיחי את מה שאמרת קודם שאני גזען.

"מה זה מיזאנדרית ?????"

את.

"כבר נתתי לך סיבה- עברו 14 שנים מאז שכתבו את זה."

וזה נתונים של 9 שנים מראים מגמה ברורה של החמרה.
בכל מקרה הנתונים העדכניים יותר מראים אותו דבר בערך - "גל המחאות הקודם של יוצאי אתיופיה במאי 2015 הביא להקמת ועדת פלמור למיגור הגזענות כלפיהם. דו"ח הוועדה שהוגש ב־2016 גילה שאחוז כתבי האישום נגד יוצאי אתיופיה גבוה כמעט פי שניים משיעורם באוכלוסייה (3.5% לעומת 2%)"

"ההפגנה הייתה אלימה, זה לא עושה את האנשים אנשים אלימים."

היגיון בדרגת "מרוב עצים לא רואים את היער"... ההפגנה היא יצור חי ואינטיליגנטי בעל בחירה חופשית ומאפיינית משלו שאינם תלויים במשתתפים בה? מה צריך לעשות כדי להיחשב אלים אם לא הפגנה אלימה?
גזענית.

"באמת ?? יותר ממה שצריך לחשוד בלבנים ?
אתה רק מוכיח שלבנים פוחדים משחורים !!"

אממ כן ככה סטטיסטיקה והסתברות עובדות. זה ידוע גם בתור "סדיסטיקה והסתבכות".
"תלמדי משפטים קצת."
לא רוצה

"כן את גזענית. קודם תוכיחי את מה שאמרת קודם שאני גזען"
אני לא צריכה להוכיח, אני מקבלת ממך וויבים של גזען..

"את."
מה זה מיזאנדרית ??

"וזה נתונים של 9 שנים מראים מגמה ברורה של החמרה."
עד לשנת 2007....

"דו"ח הוועדה שהוגש ב־2016...."
יש לי רק דבר אחד לומר: 2016.

"ההפגנה היא יצור חי ואינטיליגנטי בעל בחירה חופשית ומאפיינית משלו שאינם תלויים במשתתפים בה?"
מה זה קשור ??
זה שהם מתנהגים ככה בהפגנה, לא אומר שהם ככה גם ביומיום...

"אממ כן"
מה כן ?!?
אתה מסכים שלבנים מפחדים מאנשים שחורים בגלל דעות קדומות ?
"אני לא צריכה להוכיח, אני מקבלת ממך וויבים של גזען.."

זה מה שגזענית היתה אומרת למישהו לא גזען.

"יש לי רק דבר אחד לומר: 2016."

אוקי אז נתונים שנשארו במגמה יחסית קבועה 20 שנה השתנו ב4 שנים האחרונות בלי שום סיבה הנראית לעין רק כי זה נוח לטיעון שלך? אמינות בדרגת שיחתכם חשובה לנו.

"זה שהם מתנהגים ככה בהפגנה, לא אומר שהם ככה גם ביומיום.."

אדם נמדד בכיסו כוסו וכעסו. ודי לחכימא ברמיזא.

"אתה מסכים שלבנים מפחדים מאנשים שחורים בגלל דעות קדומות ?"

לאו דווקא, לבחון אדם שאתה לא מכיר לפי סטטיסטיקה זה דבר חכם ונכון מאוד לעשות.
מבחינת ביטחון את מעדיפה לשבת באוטובוס ליד אישה יהודיה מבוגרת או ליד גבר ערבי מוסלמי בן 20? מה פחות מסוכן מבחינתך?
ואני בכלל לא בטוח שאת צודקת שזה רק לבנים עושים את זה, את תצטרכי להוכיח את זה.
"זה מה שגזענית היתה אומרת למישהו לא גזען."
לא, זה משהו שמישהי שחוותה לא פעם ולא פעמיים גזענות בחייה ויודעת לזהות גזענים תאמר (זה כמו gay radar).

"השתנו ב4 שנים האחרונות בלי שום סיבה"
מי אמר שזה לא השתנה לטובה מאז ?

"אדם נמדד בכיסו כוסו וכעסו. ודי לחכימא ברמיזא."
לא הבנתי !?!!!

"מבחינת ביטחון את מעדיפה לשבת באוטובוס ליד אישה יהודיה מבוגרת או ליד גבר ערבי מוסלמי בן 20? מה פחות מסוכן מבחינתך?"
ליד האישה היהודיה רק בגלל שגברים ערבים מטרידים אותי.
שניהם לא מסוכנים לי.
שוב- אין לי הוכחה, זה פשוט דבר שקורה.
עשו על זה ניסוי בארצות הברית (אולי זו הוכחה בשבילך).
"לא, זה משהו שמישהי שחוותה לא פעם ולא פעמיים גזענות בחייה ויודעת לזהות גזענים תאמר (זה כמו gay radar)."

את יודעת מי חווה הכי הרבה גזענות? גזענים. כל יום בראש שלהם. כנראה שככה קיבלת את היכולת גברת גזענית.

"מי אמר שזה לא השתנה לטובה מאז ?"

את מוזמנת לנסות להוכיח. זה לא הגיוני לדרוש ממני להוכיח כי אני אומר שנשאר הסטטוס קוו, את אומרת שנעשה שינוי, וידוע שנטל ההוכחה על מי שטוען טענה אקטיבית (שינוי מהמצב הנתון). וגם אם הייתי נותן הוכחה משבוע שעבר היית אומרת שעבר שבוע מאז וזה יכל להשתנות, אין הבדל. ידוע שיכל להשתנות אבל חובתך להוכיח שאכן כך היה ואם לא אז אנחנו נשארים עם הנתונים הכי עדכניים שיש לנו.

"ליד האישה היהודיה רק בגלל שגברים ערבים מטרידים אותי."

גזענית.

"שניהם לא מסוכנים לי."

טעות. הערבי הרבה יותר מסוכן מבחינה סטטיסטית.

"עשו על זה ניסוי בארצות הברית (אולי זו הוכחה בשבילך)."

ניסוי על מה? בארצות הברית יש הרבה יותר נתונים והם מוכיחים שאין גזענות במשטרה אז אם אנחנו יכולים להוכיח משם דברים אז בכיף רצח.
"את יודעת מי חווה הכי הרבה גזענות? גזענים. כל יום בראש שלהם. כנראה שככה קיבלת את היכולת גברת גזענית"
אתה יודע מי חווה הכי פחות גזענות ? לבנים כמוך שלא מודעים/מתעלמים לגזענות סביבם !

"שינוי מהמצב הנתון"
מהו המצב הנתון ?? לפי מה שאתה חושב, המצב הנתון נקבע לפני 14 שנים חחח.
"וגם אם הייתי נותן הוכחה משבוע שעבר היית אומרת שעבר שבוע מאז וזה יכל להשתנות, אין הבדל."
לא הייתי אומרת את זה כי אני יודעת שלא הרבה יכול להשתנות בשבוע אחד.
"אז אנחנו נשארים עם הנתונים הכי עדכניים שיש לנו."
חחחחחחחחחחחחחחח עדכני ???

"גזענית."
למה ?
הם באמת מטרידים אותי.
הם מתיישבים לידי, פותחים רגליים ככה שהרגל שלהם נוגעת בשלי.
נוגעים לי בתחת כשאני קמה ומתנהגים כאילו זה היה בטעות (לפעמים הם רק מסתכלים אלחמדולילה).
הכי מפחיד זה כש4 יושבים ביחד ומסתכלים עליי עם מבטים מטרידים (פעם אחת קלטתי שאחד מהם נוגע בעצמו, איכס !!!).
עכשיו אתה יכול להסביר לי למה אני גזענית ?

"טעות."
מה טעות !??? מה טעות ?? זה היה מבחן ולא ידעתי ??
אתה שאלת אותי ליד מי אני מעדיפה לשבת ומי פחות מסוכן מבחינתי.

"ניסוי על מה?"
על דעות קדומות של אנשים.
לקחו 40 אנשים ואמרו להם לירות (סרק) באנשים שעם האקדח (היו אנשים עם אקדח והיו אנשים עם סמארטפונים שקפצו, גם לבנים וגם שחורים).
כל פעם שקפצו איש לבן עם אקדח ואיש שחור עם סמארטפון מייד ירו בשחור, מבלי לחשוב פעמיים.
זה כאילו מראה שלאנשים יש דעות קדומות ולדעתי זאת הבעיה גם עם שוטרים.
"בארצות הברית יש הרבה יותר נתונים והם מוכיחים שאין גזענות במשטרה"
שטויות !!!
"אתה יודע מי חווה הכי פחות גזענות ? לבנים כמוך שלא מודעים/מתעלמים לגזענות סביבם !"

אני לא מתעלם מהגזענות שלך ואני מאוד מודע אליה אפילו אמרתי במפורש שאת גזענית.
דרך אגב יש לך הוכחה? כי אם לא אז זה בוודאי גזענות והכללה.

"מהו המצב הנתון ?? לפי מה שאתה חושב, המצב הנתון נקבע לפני 14 שנים חחח."

פעם אחרונה שבדקתי 2016 היה לפני 4 שנים

"חח עדכני ???"

כן 4 שנים זה נחשב עדכני יחסית. בכל מקרה זה פי אלף יותר עדכני ממה שאת הבאת, שזה בעצם כלום.

"עכשיו אתה יכול להסביר לי למה אני גזענית ?"

הכללת את כל הערבים ואת לא בוחנת אותם באופן פרטי אלא בהתאם לדעות קדומות שלך. איך את יודעת שיש יותר סיכוי שהוא יטריד אותך? תחליטי, או שזה בסדר להשתמש בסטטיסטיקה להחליט אם בנאדם חשוד יותר או שזה גזעני.

"אתה שאלת אותי ליד מי אני מעדיפה לשבת ומי פחות מסוכן מבחינתי."

יש פה תשובה מאוד ברורה אובייקטיבית, הסיכוי שהגבר הערבי יהרוג אותך או יפגע בך גבוה לאין ערוך מהסיכוי שהאישה היהודית תעשה זאת.

"כל פעם שקפצו איש לבן עם אקדח ואיש שחור עם סמארטפון מייד ירו בשחור, מבלי לחשוב פעמיים."

יש לך מקור בדיוק על מה מדובר? ואיך זה שונה ממה שאת אמרת על הערבים?

"שטויות !!!"

לא.
^^מסכימה, יש מלא ניסויי רחוב כאלו שמראים עד כמה מושרשות באנשים דעות קדומות. ראיתי סרטון פעם שצילמו ברחוב לבן רודף אחרי שחור ואז ושחור רודף אחרי לבן. 96% נחלצו לעזרת האדם הלבן שרדף אחרי השחור, ולשחור עזרו רק 23%. הייתי שמה קישור אבל איבדתי אותו
כן גם אני שמעתי על דברים כאלה אבל איך את יודעת שזה לא בא ממקום של הגיון? כמו שאת כנראה תעשי אותו דבר אם מדובר ביהודי וערבי - זתומרת תעזרי אוטומטית ליהודי בכל מקרה. וגם השאלה מה קורה בצד השני? זתומרת מה שחורים עושים זה גם מעניין.
תראי את זה למשל
מעציב אותי לראות את זה גם, לא ביטלתי בתשובות שלי את הגזענות ההפוכה וחבל שיש פילוג כזה גדול.
"אני לא מתעלם מהגזענות שלך ואני מאוד מודע אליה אפילו אמרתי במפורש שאת גזענית."
חחח.

"פעם אחרונה שבדקתי 2016 היה לפני 4 שנים"
כבר דיברנו על זה... לא הרבה יכול להשתנות בשבוע, אבל הרבה יכול להשתנות בשנה.
4 שנים זה יותר מידי זמן כדי לשנות משהו... אני בטוחה שזה לא ככה מאז 2016.

"בכל מקרה זה פי אלף יותר עדכני ממה שאת הבאת, שזה בעצם כלום."
כי אני מעדיפה לא להביא לך סטטיסטיקות מלפני 2 עשורים בתור הוכחה.

"איך את יודעת שיש יותר סיכוי שהוא יטריד אותך?"
כי כל אחד מטריד אותי... מה הסיכוי שאותו אחד לא יטריד אותי ??
"תחליטי, או שזה בסדר להשתמש בסטטיסטיקה להחליט אם בנאדם חשוד יותר או שזה גזעני."
חמוד, אני אף פעם לא אמרתי שזה לא נכון להשתמש בסטטיסטיקה, פשוט יש לי בעיה עם מה שאתה הבאת... זה מאוד עתיק.

"יש לך מקור בדיוק על מה מדובר?"
אתה יכול לראות את זה בסדרה "מאה בני אדם" (לא זוכרת איזה פרק, אבל אין הרבה פרקים אז פשוט תראה הכל).
"ואיך זה שונה ממה שאת אמרת על הערבים?"
כי הסטטיסטיקה שיש לי על ערבים שמטרידים אותי כן מעודכן.

"לא."
תוכיח !!
אוקי את כבר ממש משעממת אותי היה נחמד אבל פרשתי למשהו שלא עושה לי שואה לתאי מוח.
^^חחח למה שלא תגיד את האמת ?
במקום לומר שאני משעממת אותך, תגיד שאני צודק.
^^אני לא.
הם באמת מטרידים *אותי*, לא אמרתי שהם מטרידים יותר.