8 תשובות
תכירי חברות חדשות בדחוף
זה מה שאני הייתי עושה
לא, אני לא מרגישה ככה. אבל נשמע שאת צריכה או לדבר איתן או להכיר אנשים אחרים או תכלס לקבל את זה
תתני כמה שאת יכולה לתת בלי להיפגע, אני אישית נותן כשמתאים לי וכשאני מרגיש פראייר אני לא נותן(מה שלא קורה הרבה ) , לרוב אני לפחות מרגיש הערכה וטוב בלב כשעזרתי לבן אדם וזה לא משנה אם הוא החזיר לי טובה או רק העריך את העזרה שלי.
לא להיות טובה מידי..
צריך גם איזון.. האיזון זה שביל הזהב! בכל דבר!.
תהיי טובה אבל לא בקיצוניות שזה כבר פוגע בך ומנצלים אותך.. אבל גם אל תהיי רעה..
לא טובה מידי ולא רעה מידי. זו הנוסחה
צריך גם איזון.. האיזון זה שביל הזהב! בכל דבר!.
תהיי טובה אבל לא בקיצוניות שזה כבר פוגע בך ומנצלים אותך.. אבל גם אל תהיי רעה..
לא טובה מידי ולא רעה מידי. זו הנוסחה
טובה מידי זה לוותר על ערב משפחתי בשביל חברה.. רעה מידי זה לא לרצות לעזור לחברה..
איזון זה להגיד לה יש לי ערב משפחתי אבל אשמח לעזור לך ביום אחר
איזון זה להגיד לה יש לי ערב משפחתי אבל אשמח לעזור לך ביום אחר
למה
אני
פאקינג
כל כך
מזדהה
אני
פאקינג
כל כך
מזדהה
אנונימית
אומרים לישתות הרבה מים.. למה הוא חטף הרעלת מים? הוא שתה הרבה מים ככה אומרים שצריך! אמרו שכדאי לנצל זמן לעשייה והתפתחות.. אז זה מה שהוא עשה הוא ניתק קשר עם כולם חברים משפחה.. וכל הזמן מפתח את עצמו אבל הוא מרגיש רע.. אומרים שצריך תמיד להחמיא לבחורה.. אני כל עשר דקות אומר לה את הכי יפה בעולם את החיים שלי והוא עזבה אותי אחרי שבוע!.. למה?
קיצוני! אל תהיו קיצוניים.. כל דבר קיצוני לכאן או לכאן זה פוגע.. תימצאו איזון בין טוב לרע.
קיצוני! אל תהיו קיצוניים.. כל דבר קיצוני לכאן או לכאן זה פוגע.. תימצאו איזון בין טוב לרע.
באותו הנושא: