7 תשובות
טוב
לגיטימי, רוצות לסיים פרוייקט ארוך ולהמשיך בפרוייקטים חדשים. זה לא יכול להימשך לנצח..
20 עונות זה מלא
20 עונות זה מלא
אנונימית
אבל אבל-
בשבילי זה קצת מבאס
בשבילי זה קצת מבאס
אנונימית
אנשים ראו את הזבל הזה?
בסדר זו הבחירה שלהן
רק אני לא ראיתי?
אני מרגישה צביטה בלב, עקבתי אחריהן תקופה ארוכה ותמיד יש לי מקום לקרדישיאנס בלב,
אבל כמובן שיעשו מה שהן חושבות לנכון, אולי הן יבואו עם פרוייקט חדש..
אבל כמובן שיעשו מה שהן חושבות לנכון, אולי הן יבואו עם פרוייקט חדש..
אנונימית