11 תשובות
הייתי רוצה להיות בפנימייה
יש לי חברה שעברה השנה לפנימייה מבחירה
שואל השאלה:
אני צריך אנשים שבפנימייה עכשיו כאילו לשאול דברים וזה
אנונימי
שואל השאלה:
bi_ לאיזה אתה רוצה לעבור?
אנונימי
אין לי מושג בינתיים..
שואל השאלה:
אה חשבתי שאת יודעת כבר גם אני רוצה שנה הבא ואין כמעט אנשים שמשמה שבאפליקציה לה
אנונימי
אני עובר מבחירה
שואל השאלה:
לאיפה?
אנונימי
אני הייתי מבחירה
שואל השאלה:
איפה הייתם אם בחרתם ללכת והם היו טובות ?
אנונימי
כן הרוב ככה