11 תשובות
הייתי רוצה להיות בפנימייה
יש לי חברה שעברה השנה לפנימייה מבחירה
שואל השאלה:
אני צריך אנשים שבפנימייה עכשיו כאילו לשאול דברים וזה
אני צריך אנשים שבפנימייה עכשיו כאילו לשאול דברים וזה
אנונימי
שואל השאלה:
bi_ לאיזה אתה רוצה לעבור?
bi_ לאיזה אתה רוצה לעבור?
אנונימי
אין לי מושג בינתיים..
שואל השאלה:
אה חשבתי שאת יודעת כבר גם אני רוצה שנה הבא ואין כמעט אנשים שמשמה שבאפליקציה לה
אה חשבתי שאת יודעת כבר גם אני רוצה שנה הבא ואין כמעט אנשים שמשמה שבאפליקציה לה
אנונימי
אני עובר מבחירה
שואל השאלה:
לאיפה?
לאיפה?
אנונימי
אני הייתי מבחירה
שואל השאלה:
איפה הייתם אם בחרתם ללכת והם היו טובות ?
איפה הייתם אם בחרתם ללכת והם היו טובות ?
אנונימי
כן הרוב ככה
באותו הנושא: