4 תשובות
לא
אנונימי
לא זאת אחריות של המורה שלך כל עוד את לומדת נהיגה
יש לו יכולת לשלוט בברקס
יש לו יכולת לשלוט בברקס
יש רמזורים שיש בהם מצלמות כשפועלות ברגע שהאור הירוק מסיים את העבודה שלו
תקווה לטוב
תקווה לטוב
אנונימי
בטסט מכשילים על זה, בשיעורי נהיגה לא יקרה לך כלום כי זה לימודים
ובחיים האמיתיים אם תופסים אותך כן דוח נקודות כל החגיגה
ובחיים האמיתיים אם תופסים אותך כן דוח נקודות כל החגיגה
באותו הנושא: