52 תשובות
שואל השאלה:
ויש דרכים להיות בהיר יותר
ויש דרכים להיות בהיר יותר
אנונימי
אני לא מזדהה עם זה אבל זה בגלל השם.
לא יצאתי מהבית 3 חודשים וכולם אומרים לי עכשיו שאני ממש בהירה, אולי תנסה את זה.
תקפיד לשים קרם הגנה אם אתה יודע שאתה תחשף לשמש ליותר מ3 דקות.
אם אתה תקוע בלי קרם הגנה איפשהו תחפש מקום מוצל.
לא יצאתי מהבית 3 חודשים וכולם אומרים לי עכשיו שאני ממש בהירה, אולי תנסה את זה.
תקפיד לשים קרם הגנה אם אתה יודע שאתה תחשף לשמש ליותר מ3 דקות.
אם אתה תקוע בלי קרם הגנה איפשהו תחפש מקום מוצל.
השמש*
שואל השאלה:
אבל קרם גוף לעור כהה זה בסדר?? אוף אני ממש מבואס וחושב על זה בזמן האחרון תמיד שאני מסתכל על עצמי וחושב כמה אני שחור כי אני חתיך באמת אבל כי אני כהה זה מוריד ואם הייתי יותר בהיר הייתי באמת נראה טוב לא להשתחצן
אבל קרם גוף לעור כהה זה בסדר?? אוף אני ממש מבואס וחושב על זה בזמן האחרון תמיד שאני מסתכל על עצמי וחושב כמה אני שחור כי אני חתיך באמת אבל כי אני כהה זה מוריד ואם הייתי יותר בהיר הייתי באמת נראה טוב לא להשתחצן
אנונימי
גם אני הופכת לשחורה יותר בזמן האחרון זה בגלל השמש, אם זה ממש מפריע לך פשוט שים קרם הגנה ואל תישאר בשמש יותר זמן אבל לדעתי כמה שיותר טקור יותר יפה.
שחור זה יפה, והיופי שלך לא תלוי בצבע עור שלך.
תלמד לאהוב את הצבע שלך במקום לחשוב על מה היה קורה אם.
רק רוצה להגיד יש לי אח שחור והוא אחד החתיכים שתראה, יש לי בן דוד שחור יותר מאח שלי והיה לו לפני כמה זמן גלאו אפ של החיים.
תלמד לאהוב את הצבע שלך במקום לחשוב על מה היה קורה אם.
רק רוצה להגיד יש לי אח שחור והוא אחד החתיכים שתראה, יש לי בן דוד שחור יותר מאח שלי והיה לו לפני כמה זמן גלאו אפ של החיים.
שואל השאלה:
את יכולה לשלוח תמונה של מישהו מפורסם אפילו ולהדגים לי כמה שחור ותאמת אבל דוגרי ולא יורדים עליי על זה רק החברים האתיופים שלי וזה מה שמעצבן אותי והצביעות חוגגת אחרי זה הם מעלים די לגזענות והם הכי גזענים יורדים על הצבע שלי וזה אפילו שזה בצחוק לפעמים אבל שאני נגיד רב איתם הם יורדים על זה ..
את יכולה לשלוח תמונה של מישהו מפורסם אפילו ולהדגים לי כמה שחור ותאמת אבל דוגרי ולא יורדים עליי על זה רק החברים האתיופים שלי וזה מה שמעצבן אותי והצביעות חוגגת אחרי זה הם מעלים די לגזענות והם הכי גזענים יורדים על הצבע שלי וזה אפילו שזה בצחוק לפעמים אבל שאני נגיד רב איתם הם יורדים על זה ..
אנונימי
אני לא אומרת את זה סתם כדי לרצות אותך או לגרום לך להרגיש טוב, שחור זה יפה וכל מי שאומר אחרת מדבר על האנשים שהוא רואה בתחנה מרכזית.
יש קטע כזה לאתיופים לצחוק על שחורים, זה הכי לא בכוונה רעה והכי לא בכוונה של לפגוע, גם על אותו בן דוד שלי חברים שלו צוחקים, זה נטו צחוק בין חברים, אם זה מתחיל לפגוע בך פשוט תגיד להם שזהו נגמרה הבדיחה ושיזדיינו.
יש קטע כזה לאתיופים לצחוק על שחורים, זה הכי לא בכוונה רעה והכי לא בכוונה של לפגוע, גם על אותו בן דוד שלי חברים שלו צוחקים, זה נטו צחוק בין חברים, אם זה מתחיל לפגוע בך פשוט תגיד להם שזהו נגמרה הבדיחה ושיזדיינו.
ודרך אגב יש איזה דוגמן אחד ממש ממש שחור והוא בין האנשים החתיכים בעולם לדעתי, אני אחפש את התמונה שלו כי אני לא יודעת איך קוראים לו.
https://pin.it/1xihj9h
https://pin.it/1xihj9h
https://pin.it/1be5d0h
https://pin.it/1be5d0h
https://pin.it/1be5d0h
https://pin.it/1be5d0h
https://pin.it/1be5d0h
וכמובן אי אפשר בלי
https://pin.it/7bxxlha
חחחחחחחחחחחחחחח נראה לי הגזמתי קצת
https://pin.it/1xihj9h
https://pin.it/1be5d0h
https://pin.it/1be5d0h
https://pin.it/1be5d0h
https://pin.it/1be5d0h
https://pin.it/1be5d0h
וכמובן אי אפשר בלי
https://pin.it/7bxxlha
חחחחחחחחחחחחחחח נראה לי הגזמתי קצת
שואל השאלה:
צבע העור שלי כזה
צבע העור שלי כזה
אנונימי
נו זה אחלה של צבע תיהיה גאה בו ואל תתייחס למה שחברים שלך אומרים לך
שואל השאלה:
אני תמיד שואל שאלות כאלה ואת תמיד עונה כאילו יש לך התראה שאני שואל שאלות באמת מעריך תודה רבה❤
אני תמיד שואל שאלות כאלה ואת תמיד עונה כאילו יש לך התראה שאני שואל שאלות באמת מעריך תודה רבה❤
אנונימי
שואל השאלה:
את והשנייה עם התמונה של ספוקי
את והשנייה עם התמונה של ספוקי
אנונימי
חחחחחחח כןן אני עונה כמעט לכל שאלה בתגית של האתיופים ובכיף
שואל השאלה:
חחח ידעתי כי אני תמיד רואה אתכן בתגיות של האתיופים אתן חברו
חחח ידעתי כי אני תמיד רואה אתכן בתגיות של האתיופים אתן חברו
אנונימי
שואל השאלה:
חברות?
חברות?
אנונימי
לא בדיוק..
שואל השאלה:
מאיפה את
מאיפה את
אנונימי
קרם הגנה לא יעזור לך להיות בהיר יותר אם זה מה שאתה שואל..
אבל זה גם לא בריא להיות חשוף לשמש בלי הגנה וגם שאלת איך אפשר להימנע מזה.
בקיצור שים קרם הגנה בקיץ תמיד.
אבל זה גם לא בריא להיות חשוף לשמש בלי הגנה וגם שאלת איך אפשר להימנע מזה.
בקיצור שים קרם הגנה בקיץ תמיד.
חחחחח כשתפסיק לשאול את זה אנחנו נפסיק לענות לך.
אני ו(/_\) לא מכירות במציאות.
אני ו(/_\) לא מכירות במציאות.
שואל השאלה:
אבל זה בסדר לשים על הפנים ??
כאילו מתאים לאתיופים?
ונגיד בבוקר תמיד הייתי שם קרם גוף ואז הייתי רץ נגיד בבית ספר אז הייתי מזיע כאילו אחרי מרתון אז הייתי משחיר אז מה לשים בבוקר בפנים כאילו איך אתן מתארגנות בקטע עם הפנים?
אבל זה בסדר לשים על הפנים ??
כאילו מתאים לאתיופים?
ונגיד בבוקר תמיד הייתי שם קרם גוף ואז הייתי רץ נגיד בבית ספר אז הייתי מזיע כאילו אחרי מרתון אז הייתי משחיר אז מה לשים בבוקר בפנים כאילו איך אתן מתארגנות בקטע עם הפנים?
אנונימי
כן כן כן שים גם על הפנים, אבל תמרח טוב שלא ישאר לך קרם לבן על הפרצוף.
מתאים לכולם, אני לא בטוחה אם יש אבל תחפש בסופר פארמים קרם הגנה שקוף שהוא לא לבן.
לגבי הגוף- יש ספריי הגנה שקוף, לא רואים כלום, אתה משפריץ על העור ומורח טיפה.
מתאים לכולם, אני לא בטוחה אם יש אבל תחפש בסופר פארמים קרם הגנה שקוף שהוא לא לבן.
לגבי הגוף- יש ספריי הגנה שקוף, לא רואים כלום, אתה משפריץ על העור ומורח טיפה.
שואל השאלה:
מה הבעיה עם הקרם הגנה הלבן ?
מה הבעיה עם הקרם הגנה הלבן ?
אנונימי
כי זה לבן ואתה כהה
לא תיהיה בעיה אם תמרח את זה טוב טוב
לא תיהיה בעיה אם תמרח את זה טוב טוב
שואל השאלה:
נו בסדר גם קרם גוף אני מורח וזה לבן
ויש לי משהו להגיד אתן מסכימות שהגזענות לא תיפסק
נו בסדר גם קרם גוף אני מורח וזה לבן
ויש לי משהו להגיד אתן מסכימות שהגזענות לא תיפסק
אנונימי
כן
^^אבל קרם גוף נספג בגוף, עם קרם הגנה זה שונה.
אני מסכימה איתך אבל אני עדיין מקווה שזה יפסק.
אני מסכימה איתך אבל אני עדיין מקווה שזה יפסק.
אמ תשים קרם הגנה והצבע בדרך כלל חוזר להיות כמו שהוא היה לפני (מנסיון)
שואל השאלה:
"הגזענות לא תעבור מן העולם כל עוד מכוניות לבנות ייסעו על צמיגים שחורים. הגזענות לא תעבור מן העולם כל עוד הצבע השחור יסמל מזל רע, והצבע הלבן יסמל את השלום. הגזענות לא תודבר כל עוד אנשים ילבשו שחורים בלוויה ובגדי לבן בחתונה. הגזענות לא תסתיים כל עוד מי שאינו משלם מיסים יירשם ברשימות שחורות. אפילו כשאנו משחקים סנוקר, אינך מנצח עד שהכדור הלבן לא ידחוף את הכדור השחור אל החור שבשולחן. אבל לי לא אכפת, כל עוד אני מקנח בנייר טואלט לבן את ישבני השחור".
"הגזענות לא תעבור מן העולם כל עוד מכוניות לבנות ייסעו על צמיגים שחורים. הגזענות לא תעבור מן העולם כל עוד הצבע השחור יסמל מזל רע, והצבע הלבן יסמל את השלום. הגזענות לא תודבר כל עוד אנשים ילבשו שחורים בלוויה ובגדי לבן בחתונה. הגזענות לא תסתיים כל עוד מי שאינו משלם מיסים יירשם ברשימות שחורות. אפילו כשאנו משחקים סנוקר, אינך מנצח עד שהכדור הלבן לא ידחוף את הכדור השחור אל החור שבשולחן. אבל לי לא אכפת, כל עוד אני מקנח בנייר טואלט לבן את ישבני השחור".
אנונימי
שואל השאלה:
מנגב במקום מקנח
ויש פה עןד כמה שגיאות אל תתיחסו זה העתק הדבק
מנגב במקום מקנח
ויש פה עןד כמה שגיאות אל תתיחסו זה העתק הדבק
אנונימי
חח מחכים לחורף להתאזן
אני השחרתי בקרעים של המכנס המצב בחוץ לאחרונה קשוח
אני השחרתי בקרעים של המכנס המצב בחוץ לאחרונה קשוח
שואל השאלה:
עידן אלנה
עידן אלנה
אנונימי
שואל השאלה:
ואם אני ישים קרם הגנה ואז יזיע יהיה בעיה? כי אני חושב שאני רק ישחיר ושאני שוטף פנים אחרי ששמתי קרם הגנה זה בסדר ?
ואם אני ישים קרם הגנה ואז יזיע יהיה בעיה? כי אני חושב שאני רק ישחיר ושאני שוטף פנים אחרי ששמתי קרם הגנה זה בסדר ?
אנונימי
אם אתה תזיע הרבה אז כנראה שכן הוא ירד, תדאג להשים אחרי שאתה שוטף פנים.
אם תזיע תנגב את הפנים בנייר ותמרח עוד קרם הגנה
שואל השאלה:
אבל אם אני יזיע וינגב אני רק יהיה קסל
אבל אם אני יזיע וינגב אני רק יהיה קסל
אנונימי
חחח מה זה קסל ?
שואל השאלה:
פחם חחח
פחם חחח
אנונימי
שואל השאלה:
איך את חודש עם 500 פרחים??
מהה ???
איך את חודש עם 500 פרחים??
מהה ???
אנונימי
חחח אני פה הרבה
שואל השאלה:
תביאי טיפס
תביאי טיפס
אנונימי
וואי גם אני
נראה לי אבל סתם השתזפתי
נראה לי אבל סתם השתזפתי
אנונימית
מה זה טיפס ?
טיפים ? עצות ? בקשר למה אתה צריך טיפים ?
טיפים ? עצות ? בקשר למה אתה צריך טיפים ?
שואל השאלה:
חחח המשמעות של האתר זה סטיפס טיפס=טיפים אז כן טיפים לאיך להגיע למלא פרחים באלי להיות נאמן ויש לי עכשיו רק 500 פרחים
חחח המשמעות של האתר זה סטיפס טיפס=טיפים אז כן טיפים לאיך להגיע למלא פרחים באלי להיות נאמן ויש לי עכשיו רק 500 פרחים
אנונימי
תענה תשובות שבאת עוזרות לאנשים, תענה על כל שאלה, תתחבר הרבה.
תגרום לאנשים פה לאהוב אותך (אני עושה בדיוק ההפך חחח, הרבה כועסים עלי פה).
תגרום לאנשים פה לאהוב אותך (אני עושה בדיוק ההפך חחח, הרבה כועסים עלי פה).
שואל השאלה:
חחח גם עליי כועסים פה מלא פעם הייתי ממש מוכר פה אבל עכשיו נאמנים שונאים אותי
חחח גם עליי כועסים פה מלא פעם הייתי ממש מוכר פה אבל עכשיו נאמנים שונאים אותי
אנונימי
מי אתה ?
אני חייבת לדעת !!!
אני חייבת לדעת !!!
שואל השאלה:
פדיחות אני מכיר אותך במציאות
פדיחות אני מכיר אותך במציאות
אנונימי
שקרן
אני לא מכירה פה מישהו שאני מכירה במציאות
אני לא מכירה פה מישהו שאני מכירה במציאות
שואל השאלה:
את לא יודעת מי אני בכלל
אני כאילו מכיר אותך במציאות אנחנו מדברים לפעמים לפי התשובות שלך באתר לא בשאלה הזאת בכללי אני יודע מי את חח
את לא יודעת מי אני בכלל
אני כאילו מכיר אותך במציאות אנחנו מדברים לפעמים לפי התשובות שלך באתר לא בשאלה הזאת בכללי אני יודע מי את חח
אנונימי
אימאלה איזה שקרן !!!
מי זה ???
אני אדווח עלייך !!!!!!
מי זה ???
אני אדווח עלייך !!!!!!