7 תשובות
תעודת בגרות היא פותחת לך המון דלתות
עכשיו אתה מתכנן מה שאתה רוצה אבל אתה לא יכול לדעת מה יקרה בעתיד
ידע זה כוח זה אולי קלישאה אבל זה נכון
תעשה את הבגרות שיהיה לך אפילו לצד ליתר ביטחון
לדעתי כדאי לך בכל זאת , זה כן יכול לפתוח לך דברים כמובן שאתה צודק וחיים טוב מאוד גם בלי אבל עדין לא נראה לי ששווה לך לוותר ,בחיים לא לוותר ככ מוקדם
אני עושה תעודת בגרות רק כדי להרגיש מייקל סקופילד לא יודעת מה איתכם
אנונימית
טוב.. אתה אמור ללמוד מהמשפחה שלך. אבל לגבי לימודים? פחות. זה שלהם אין בגרות לא אומר שגם אתה צריך להיות חסר תעודות,אם הם יתחילו להיות צמחונים אז גם אתה? אם הם יקפצו מהגג, אתה אחריהם? לדעתי לא. ולא לרשום שיש הבדל.. לדעתי אין הבדל. עוד משהו, כסף עכשיו יש.. אבל מאיפה לך שיהיה גם אחכ? אתה חוזה את העתיד? לא.
שתקים משפחה, ילדים.. מה תלמד אותם? גם לא לפרוש? בוא.. זה שיש מלא תעסוקה שלא צורכת תעודת בגרות או 12 שנות לימוד לא אומר שאתה צריך להסתמך על כך שתיהיה בזה.. זמר? זמני. ועוד.. אני לא יודעת מה אתה רוצה לעשות בחיים.. אבל לא חבל? למדת כל השנים האלו אז עכשיו תוותר? ולמה שלא תיהיה לך ביד האפשרות להצליח? יש לך עכשיו הזדמנות ללמוד ולהוציא בגרות בלי מאמץ שהוא לא המוח. ואם תוותר עכשיו ובהמשך תתחרט.. תצטרך את זה.. המאמץ לא יהיה רק המוח אלא עוד..
אולי קשה לך לימודים.. או ללכת לשגרה או משהו שהוא יותר פרטי? בכל מקרה הבחירה שלך אבל לדעתי אל תוותר.. מקווה שתבין3>
לא הייתי עושה את זה
אתה אוטומטית סוגר לעצמך דלתות חבל שלא תהיה לך תוכנית ב' למקרה שלא תצליח לעשות בחיים מה שאתה בטוח בו עכשיו
שואל השאלה:
זה לא רק בגלל זה תקראי את הכל
למה שתוותר על תעודת בגרות רק בגלל שלשאר המשפחה שלך אין