5 תשובות
וובה ואלה ! וואי הם הכי שמחים והכי חיוביים והכי חמודים שיש ;)
נטע ועומר/אלה וובה/יעל ויוסיאל
וובה ואלה הורגים אותי מצחוק
יעל ויוסיאל קל
וובה ואלה
סתם כי הם ממש מצחיקים אותי