13 תשובות
אוכלת את המוח לחברות
חברים , הולכים להציק למורים בהפסקות , שנה שעברה היינו פשוט יושבים במשרדי ההנהלה כי המחנכת שלי הייתה בהנהלה והיו מעיפים אותנו משם חח כי היינו מדברים בקול ומפריעים להם, מסתובבים בביהס
לא חסר
בכיתה עם חברות
מדברים
חברים
טלפון
מסתובבת עם חברות בחוץ ואנחנו מרכלות
מסתובבת עם חברות, אוכלת, סתם יושבת בכיתה
חברות או יושבת לבד אוכלת ושומעת מוזיקה
חברות קוראת או מציירת
בוהה בקיר
טלפון/חברות/מציירת
כבר לא בתיכון, אבל הייתי מציקה לחברות, עושה מלא שטויות עם החברה הכי טובה שלי, ספורט, ציור, התעמלות, שגעונות
אוף התחלתי להתגעגע
סתם יושבת עם חברים