12 תשובות
אוי זה מגעיל
תתעלמי סתם מגעילה
יש אנשים כאלה
פשוט תתעלמי
בושה בשבילה.
תתעלמי, אין לך מה בכלל לייחס לזה חשיבות.
אם זה לא היה בכותל ששם אני מבינה אם היו מעירים על זה ושהייתי שם גם שמתי מכנס ארוך אבל כל עוד זה סתם בעיר אז ממש אין לה מה להעיר לך על זה.
שואל השאלה:
לא בכותל
בתחנה מרכזית כזה ליד
אנונימית
את אומרת שלא שמעת מה היא אמרה כי היית עם אוזניות!
למה את 'בטוחה' שהיא אמרה לך משהו לא יפה? כי היא חרדית?!
אוח כמה אנטישמים אפשר להיות?!
היא סה"כ איחלה לך שייפקחו לך העיניים ותחזרי בתשובה
אנונימי
אתה אמיתי?
נתחיל מזה שאנטישימים ממש לא מתאים למשפט שרשמת. שואלת השאלה היא גם שמית.
ומה היא יכלה לומר לה? אני מאחלת לך מזל טוב?
^ "אני מאחלת לך שייפקחו לך העיניים ותחזרי בתשובה"

וגם המוסלמים הם שמים אבל הם אנטישמים
אנטישמיות זה שנאת יהודים
מי ששונא חרדים כי ה0מלאנים בטלוויזיה אמרו שצריך לשנוא אותם קודם כל אין לו עמוד שדרה וגם לא שכל, הוא שפוט של התשקורת, וחוץ מזה אם הוא שונא חרדים על עצם זה שהם חרדים, הוא שונא יהודים. (חרדים הם יהודים) וזה מה שנקרא אנטישמי.
אנונימי
וזה ניראה לך לגיטימי?
אם מישהי אומרת לי משהו כזה אני אומרת לה אני מאחלת לך שתפסיקי לדחוף את האף שלך בעניינים שהם לא שלך ושלא תגידי לי במי ואם בכלל להאמין
כן זה לגיטימי
אנונימי
את בטוחה שזה היה אלייך?
שתדעי אני ירושלמי וזה ממש לא ככה לכל הבנות ויש לי אחיות שיכולות להעיד
מזגימים עם העיר הזאת
זה בכל זאת לא עיר רק של דתיים
ברור לנו^
היא לרגע לא הכלילה אף אחד, היא דיברה רק על האישה הספציפית הזאת
שואל השאלה:
זה היה בוודאות אליי
היא נעצרה מולי ולא שמתי לב כי הייתי עם אוזניות לא שמעתי
ואז אני שומעת אותה צורחת לי דברים
וזה לא קורה לי אף פעם אני גרה בירושלים
והיא הייתה לבושה כמו הטליבאן
אנונימית