7 תשובות
מה שיותר מעניין אותך
פסיכולוגיה
תלוי מה הכיוון שלך בחיים. אני הייתי הולכת על ביולוגיה
זה מה שאת הכי אוהבת...
אל תלמדי מקצוע שאת פחות מתחברת אליו את סתם תסבלי.
אין מקצוע יותר "עדיף" מהשני.
מה שאת אוהבת יותר
תלוי מה את יותר מתחברת,
אני אישית הייתי הולכת על ביולוגיה
שואל השאלה:
לדעתי אילך על ביולוגיה