9 תשובות
לשתות טיפה מים
תקחי אקמול לי זה תמיד עוזר.
תשתי מים ותנוחי :)
תשתי מים ותנוחי :)
לנוח
תאכלי משהו קליל כי בכל זאת חשוב לאכול
תנסי לאכול איזה פרי או סלט
תנסי לאכול איזה פרי או סלט
לישון זה תמיד עוזר לי וככה את כמה ויש לך פחות כאבים ורצון לאכול
לאכול משהו ממש טעים שלא יפריע לך הבחילה וזה יגרום לך להרגיש טוב יותר
כשזה קורה לי אני שותה מים ואז מנסה ללכת לישון כי יש פחות כאבים
תקלי אופטלגין זה תמיד עוזר, ואת יכולה להכין משהו שאת ממש אוהבת או להזמין
קצת זין לא יזיק
באותו הנושא: