5 תשובות
לא
אני גם בכיתה ט ושמה כמוך
אנונימית
נשמע חמוד
זה לא מוגזם
זה תלוי במה שאת מרגישה, אם את יותר אוהבת ומרגישה בנוח עם איפור אז שימי
ואל תתייחסי למה שאומרים
לי נשמע ממש יפה, אבל רק שתדעי שאת מהממת גם בלי, ותעשי מה שגורם לך להרגיש יותר נעים ובנוח
תעשי מה שעושה לך טוב כפרה מה אכפת לך מה זה נחשב